Gå til innhold
Arkivverket

[#40296] Maria Johnson -f. Vardal 23.8.1851/52 -utv. til Wisconsin 1878/79 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Maria Johnson, oppgjevi fødd i Vardal 23.8.1851 (eller 1852?), utvandra til Amerika i 1878 eller 1879 og gifte seg i Dane Co., WI 2.8.1879 med enkjemannen Ingebrigt Johannesson Naset frå Sogn.Er det nokon med lokalkunnskap i Vardal som kan hjelpa meg identifisera denne jenta? Eg er interessert i:* Fullt namn?* Dato og stad for fødsli hennar?* Utvandringsåret?* Fulle namn på foreldri hennar med yrkestitel, bustad og opphav til båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Onarheim Dahlmo

Hei,her er hennes dåp som jeg fant på websiden til Gjøvik og Toten Slektshistorielag :Protokoll: A 5 Side: 107 Nr: 085 År: 1851 Kirke: Født: 22.08.1851 Døpt: 14.09.1851 Fornavn: Maria Kjønn: K Ekte/uekte: E Far fornavn: John Far farsnavn: Hansen Far bosted: Skarkerudeie Far yrke/stand: Hsmd. Mor fornavn: Agnethe Mor farsnavn: Olsdr. Mor bosted: Skarkerudeie Mor yrke/stand: Hsmd.kone Merknader: 1. fadder: Mann Christian Hansen bor Braastad 2. fadder: Kvinne Johanne Hansdr. bor Braastad 3. fadder: Gift Mann Hans bor Myhreeie 4. fadder: Gift Kvinne Hans' Kone bor Myhreeie 5. fadder: Mann Gulbrand bor NyhuusOg her er familien i FT 1865 :Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gry for spennande og nyttig innlegg.Sjølv om fødselsdatoen er ein dag unna, so trur eg at dette er rett person, men det hadde vore kjekt å sjå utvandringi hennar òg, for å vera heilt sikker...Elles er eg framleis interessert i opphavi til foreldri John og Agnetha...?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Onarheim Dahlmo

Hei igen,Har nå tittet i boken 'Utvandringen til Amerika' av Halvard Oudenstad og utgitt av Gjøvik Historielag, men fant ingen kandidat til Maria... Har også søkt i Emi-listene fra DA men der hadde jeg heller ikke lykken med meg i dag, men kanskje andre er mer heldig eller har lokalkunnskap om Skarkerud-folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Eva Johannessen

Foreldrene til Maria gifter seg 1.11.1834 i Vardal. Han er 30 år og ungk, fødested er oppgitt til Skarkerudeie. Hans far er Hans Christensen. Hun er 27 år og er fra Nerbyeie, muligens Land. Hennes far er Ole Tollevsen. Smil Eva:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Johannessen

Hei igjen. Foreldrene til John er Hans Christensen og Marte Jonsdatter eller Joensdatter. De blir viet 13.5.1799 i Braastad kirke. Bosted er Egseie.De bærer sitt 1 barn Kristian til dåpen den 13.10 samme år. Smil fra Eva:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gry for innlegget frå juni i fjor og til Eva for dei to siste innleggi. Sistnemnde har klarlagt opphavi til dei to foreldri John og Agnetta. Det er fleire Nerby-gardar i Land, men i Fluberg i Søndre Land var det i 1801 ein ungdom med namn Ole Tollefson, so eg vil tru det var fødestaden til Agnetta...Men, framleis er utvandringsåret til dotteri Maria eit stort mysterium. Er ho verkeleg ikkje innført i nokon lokale kjelder?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.