Gå til innhold
Arkivverket

[#40297] Anna Sørine Larsdotter Lier, f. 1834, til Wisconsin før 1855 - var ho frå Lier?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anna Sørine Larsdotter Lier, fødd i Noreg 1833 eller 1834, gifte seg i Dane Co., WI 14.11.1855 med Ingebrigt Naset frå Sogn. Eldste dotteri deira fekk namnet Anna Marie.Av FamilySearch ser eg at ei Anna Sørine Larsdotter vart døypt i Lier (Buskerud) 2.3.1834 som dotter av Lars Ingebrigtson og Anna Marie Halvorsdotter. Kan dette vera ho som gifte seg i Wisconsin?Eg vonar at einkvan med lokal kunnskap i Lier kan hjelpa meg identifisera denne jenta? Om dette er rett person, er eg interessert i:* Dato og stad for fødsli hennar?* Utvandringsåret?* Fulle namn på foreldri med yrkestitel, bustad og opphavi til båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har i dag undersøkt den skanna kyrkjeboki for Lier for 1843-1854, men ikkje finn eg Anna Sørine Larsdotter som kormirmant, og heller ikkje er ho utvandra i dei åri som boki omfattar. Kanskje flytte denne huslyden frå Lier før 1843, men i so fall kvar...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya Lillemoen

Hei Lars EFinner Anne Sørine, ekte, Hj.døpt,født 26.11.1833, døpt 02.03.1834 i Frogner kirke.Foreldre: Gaardmand Lars Ingebretsen og Anne Maria Halvorsdtr, Bosted: ThorstadFaddere: Jonille Christensdr Bergfløt, Thora Ellefsdr Egge, Gunder Ingebretsen Thorstad, Ole Ottesen Thorstadeie, Hans Johnsen Leersengen. Hjemmedøper: Arne Jacobsen Thorstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya Lillemoen

Og her får du mer info fra slektsforskergruppa i Lier Historielag:Familien finner du på side 166/167 bind 2 i Liers Historie under Thorstad. Lars Ingebretsen solgte bruket i 1843 og emigrerte med familien til USA med brigen Hercules fra Drammen 5 mai 1843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Maya for kjempeflotte innlegg. Opplysningane dine har ført til at eg har fått svar på alle spørsmåli mine, og er berre svært so nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.