Gå til innhold
Arkivverket

[#40303] Ættene Smør , Torget og Bolt, inngifte ?


Gjest Leiv Magne Apelseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Leiv Magne Apelseth

To Cecilia Håkonsdotter og to Tora Viljalmsdotter ?Det kan virke som om det her er ei oppattkalling i ein og same slektskrins, men utan at eg heilt er i stand til å sjå korleis dei alle var i slekt med kvarandre. So her treng eg litt hjelp !Margreta Viljalmsdotter og Håkon Ragnvaldsson i Bergen hadde ei dotter Cecilia. Denne Håkon har DN utstyrt med tilnamnet Smør i klammer. [url="http://www.dokpro.uio.no/perl/middelalder/diplom_vise_tekst.prl?b=1630&s=385&str=>Lenke Eirik Viljalmsson i Torget si enke og seinare kona til Jon Assursson, Cecilia Håkonsdotter var dotter til Håkon (Glup) Ogmundsson. Denne Håkon har DN utstyrt med tilnamnet Bolt i klammer. Lenke Cecilia Håkonsdotter (Bolt) gav bort noko jord til ” frendhbarne sino Þoro Wiliælms dottor ” (diplomet over) Ei Tora Viljalmsdotter var og blant adelsdamene i eit diplom utferda på Hesby i Finnøy i 1336, og er sikkert same Tora vi finn her LenkeUt i frå konteksten og årstala på diploma so må dette vera fire ulike damer, men med so unike samansetningar på namna at eg går ut i frå at dei alle er i slekt.Sjå elles her ang. Viljalm i Torget si slekt, og delta gjerne !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.