Gå til innhold
Arkivverket

[#40305] Nokon som er gode til å leite fram emigrerte nordmenn?


Gjest Atle Brandsar
 Del

Recommended Posts

Gjest Atle Brandsar

Eg treng hjelp!Er det nokon som har abbonement på digitaliserte amerikanske kjelder, eller berre rett og slett er gode søkjarar?Dette er mannen eg er ute etter: Kristen Kristensson Storlien - LenkeHan er fødd 10.8.1862 i Lom av foreldre Kristen Iversen og Torø Gudbrandsdtr.Om han fløtte til Stoughton i Wisconsin eller Massachusetts, veit eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Treff

HeiIkke så mye jeg kan bidra med i utgangspunktet men:Kristen H. Storlien kom til Philadelphia 02.04.1883 med SS Pennsylvania fra Liverpool. 'Born about 1863' Alder 20 år.I og med at han er 'Farmer' vil jeg tro han skal til Wisconsin.Har søkt litt raskt på US Census uten å finne noe men det kan ha blitt mange varianter av navnet som gjør søk vanskelig.Vil forsøke mer senere.MVH Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

I og med at han reiste den 15.3.1883, så passar det kanskje bra at han var framme i Philadelphia omlag fjortendagar etter. Førenamn, etternamn og alder passar - det er berre 'H.' som er i vegen for meg :-PTakk for innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Treff

Er ganske sikker på at det er 'din mann'.Har sett på orginalmanifestet. Kan være feil tydet. Lett å forveksle H og K fra det håndskrevne.Tror du har et rimelig sikkert utgangspunkt.Mvh Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tordis Trønnes

Hei igjen !Jeg har tilgang på folketellingene, og jeg har gjort noen søk, men det er jo usikkert hva han brukte som etternavn. Fant ikke noe på Storlien, og Christenson var det mange av. Var det flere i familien som emigrerte ? Det var ganske vanlig at de bosatte seg nær hverandre.Mvh Tordis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Hei og takk for sist!Han nytta Storlien når han fløtte, men kan ha kutta det ned til 'Lien', 'Li' eller 'Lee', det veit eg ikkje - men folk frå Storlien var ofte kalla med etternamnet 'Lien', så det kan vere ein mogleik.Han hadde berre ein bror, og han vart buande i Storlien. Fyrste dotter til Lars, Embjørg f. 1875 fløtte til Amerika i 1893 - 10 år etter Kristen.Det kan hende at ein onkel til Kristen flytte, men dette veit eg ikkje visst. Han heitte Eilev Iversson og var f. 1826, han flytte til Lyster i 1838 - meir veit eg ikkje om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Etter mine opplysningar (Gards- og Ættesoge for Luster, bd. I, Gnr. 12, Berge):Ingeborg Christensdotter Berge, døypt i Luster 11.12.1800, gifte seg i Lom 5.3.1830 med Iver Nilsson frå Røyseim, døypt i Lom 22.1.1797. Ingeborg og Iver vart plassfolk i Åsen under Røyseim der Ingeborg døydde alt 11.8.1834. Den seinare lagnaden til Iver er ukjend, men dei fekk tre born ilag:* Ellef Iverson, fødd i Lom 29.11.1826, levde i 1846 og voks truleg opp på Berge i Fortun, Luster, men lagnaden hans er ukjend.* Christen Iverson, fødd i Lom 27.3.1829, gifte seg i Lom 7.6.1856 med Torø Gulbrandsdotter frå Nørsteneshaugen, fødd i Lom 21.10.1830. Eg har dei som plassfolk under Galde, men med ukjend lagnad!* Brit Iversdotter, fødd i Lom 18.12.1833, vart konfirmert i Lom i 1849, men lagnaden hennar er elles ukjend.Du Atle kan sikkert supplera med litt fleire detaljar her? Kanskje du har opplysningar frå skiftet etter Iver Nilsson Røyseim?Elles hadde den nemnde Ingeborg Christensdotter frå Berge i Luster mange slektningar (søsken og born av søsken) som utvandra til Amerika. Dei fleste av desse finn du omskrivne i nemnde bok.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

Hei!Fra 1920-tellingen i Stanley, Chippewa, Wisconsin:Christ C Lien, født ca 1863, imigrerte 1883 (naturalisert 1910). Leier hos en Edward Brothen (f. ca 1857, imigrerte 1882) og familie. Christ jobber som snekker og er ugift.Kan dette være riktig person?-mvh- Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

TUSEN takk, Lisa!Dette er nok rett person! Lurar på kven denne 'Edward Brothen' er... Bråten/Bråtet er eit namn nytta i Lom - med kva er dei norske namna som vart endra til Edvard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Edward er OFTE Ivar i Noreg, men KAN òg vera Even eller Elias eller endå til Engebret...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Takk så mykje Lars!Oj... Så mange former... Då vert det neimen ikkje lett å finne han!(eg har noko rettingar til det du skreiv i innlegg 8 - men vil ikkje skrive dei her, for at du skulle sleppe å oppgje di e-post-adresse, så gav eg opp mi - innlegg 9)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Det er ikke sikkert det er relevant, men det er 4 personer med etternavnet Lien i Chippewa Falls i den telefonkatalogen jeg så i. Dessuten er og var Lien et høyst vanlig navn. Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Om det finst amerikanske folketeljingar som er seinare enn 1920 - så kan ein jo finne ut om han gifta seg der og, _kanskje_ desse 'Lien'-folka du såg i telefonkatalogen var etterkomarane hans? Han byrja å verte gamal i 1920 - ca. 58 år, så det er kanskje lite truleg, men ein kan aldri seie aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Tusen takk Aud Marion! Eg har sendt eit par mailar til nokre amerikanarar som står på sidene, så no er det berre å håpe på at ein får napp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.