Gå til innhold
Arkivverket

[#40310] Mathias og Lasse Einerssøner -frå Hafslo til Aurdal, Valdres 1690-talet- lagnad?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Norodd for mange avklarande opplysningar. Dette var svært bra!Bortsett ifrå dei som tydeleg forsvann frå Nord-Aurdal i ung eller vaksen alder, sit eg i kveld att med to konkrete spørsmål:* Halvor Knutson Får vert oppgjeven fødd i Nord-Aurdal i 1700; finst det ein dåpsdato for han?* Jens Jensson Sørum, som det tydeleg ikkje er registrert noko dødsfall for i Nord-Aurdal(?), budde tydeleg på Sørum i Nord-Aurdal, men Jensstogo er nemnd som bustad - er det ein plass eller eit bruk av garden?Elles er eg ikkje so sikker på om Britha Larsdotter på Bjørgum (død 1702) er den same som Britha Lassesdotter frå Hafslo, men kanskje kan det oppfattast som ein god ''teori''?Eg takkar på ny for framifrå hjelp med denne ''vanskelege'' huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.