Gå til innhold
Arkivverket

[#40315] Tomas Eliassen fra Åsen i Vallset, Romedal


Gjest Trond Lunde
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Lunde

Søker informasjon om Tomas Eliassen, født 23.09.1880 i Vallset, Romedal. Jeg tror han bodde i Aker/Oslo, men vet ikke om han var gift eller hadde barn. I 1900 bodde han på Brynseng i Aker: LenkeMulig at kalte seg Åsen/Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Ja, det står intet om han. Han var bror til min oldemor, men det er ingen som kjenner til om han hadde familie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Kristiansen

Hei igjen Trond.Nei, det står bare når han er født, søsken og foreldre ++++ flere ledd bakover.Kommer jeg borti han får du beskjed!!Han har ikke flyttet ut fra Romedal heller - kan jo ha reist til Amerika eller Sverige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Trond Øivindsson Lunde

Ved søk i Ancestry.com. har jeg funnet ut at han var gift med Jensine Marie Marie Pedersen, født 6. februar 1894. Hun døde i 1967 med etternavnet Brændmo i Porsgrunn. Jensine Marie bodde i Solum i 1910 Lenke Thomas skal være død om lag 1918 ukjent sted. Det skal være en datter i ekteskapet gift med Egil Ellefsen fra Kragerø (07.03.1916-12.04.2003).Finner ikke Thomas gift i Solum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.