Gå til innhold
Arkivverket

[#40367] Torger Omundson, fødd Mo i Telemark 1822 - kva gard/plass kom han ifrå?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Torger Omundson, snikkar i Hålandsosen i Suldal, Ryfylke, vert oppgjeven fødd i Mo i Telemark i 1822. Eg kan ikkje sjå at han er registrert hjå FamilySearch, men kanskje einkvan med lokal kunnskap i Mo kan hjelpa meg finna ut:* Frå kva gard eller plass i Mo hadde Torger opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Farrell

Hi, LarsI can't prove that this is your man, but my database includes a Tarjei Aamundson, born 1 Feb 1823 at Dalen in Eidsborg annex in Laardal. Son of Aamund Tarjeison & Johanne Aanundsdtr. That family later moved to Skafsaa.But, I have a friend who has the Steinar Marvik books for Mo and Skafsaa and I will ask her.Mary Farrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Farrell

Sorry, LarsQuick response from my friend who has the Marvik books. She tells me this Tarje Aanundson died in 1825.Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Mary, Gunn og Gunleif for interessante og spennande innlegg.Det er svært so underleg at denne fødsli til Torger/Tarjei Ommundson skal vera so vanskeleg å finna. Men kyrkjebøkene for Mo er vel ikkje registrerte korkje i Digitalarkivet eller hjå FamilySearch, so kanskje der kan finnast ein dåp likevel...?Elles forstår eg det slik at denne huslyden vart kvekarar mykje seinare enn dette. Det fanst vel knapt nok kvekarar i Noreg før 1850?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Hvis du går via http://www.hammerum-herred.dk , så finner du liste over hva som er reg. for Mo. Link høyre side til Batch-numre. Skriv inn Norge, Telemark og du kan finne lista. IGI-basen har reg. dåp i Mo 1814-1844. Jeg har prøvd å søke de som er døpt i 1822, men finner ikke denne dåpen. Mvh Gro Berit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Beklager, jeg skrev at link til Batch-numre lå til høyre, den ligger til venstre. Får skylde på varmen. Gro Berit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.