Gå til innhold
Arkivverket

[#40425] folkete.1900


Gjest Dorthe Rigstad Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Dorthe Rigstad Jensen

PRØVER Å FINNE RIGSTAD I folke.1900 HORDALAND-BERGEN.MEN DER ER INGEN I HOR-BERGEN.MIN MORFAR OG FORELDRE BODDE I BERGEN [steinskjellergaten 8? ]hvorfor finner jeg dem ikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Det bor mange mennesker i Stenkjældergade(n) 8 og 8b i 1900. Kanskje de på det tidspunktet kun er registrert med patronym? Så, i likhet med Grethe Flood, etterlyser jeg fornavn (og omtrentlige fødselsår).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det er veldig mange som bor på den adressen i det minste.De heter vel noe mere enn Rigstad? Kanskje de ikke kalte seg det på det tidspunktet.Om du ønsker hjelp til å finne dem må du nok være villig til å gi flere opplysninger enn det lille du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorthe Rigstad Jensen

ANNA RIGSTAD[ FØDT ERIKSEN ]27.12 DØD 15.4.1963 MONS RIGSTAD BARN.MAGNUS RIGSTAD .EINAR M RIGSTAD EIVIND RIGSTAD SIGVARDA RIGSTAD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Mons Johan Eriksen Rigstad som dør 30. oktober 1934 i Bergen er vel identisk med Mons Johan Eriksen Henø som gifter seg i Bergen 24. mai 1901 med Anna Eriksdtr. Refsgaard: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Her er i hvert fall en ugift Mons Rekstad i Stenkjælderbakken 11 i 1900: Lenke Han er f. 1870 i Manger og er snekkersvenn. Hvis det er rett mann, må han altså ha giftet seg etter 1900. Du oppgir fødselsdato for Anna Rigstad, men ikke fødselsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Se det! Min lenke blir da et supplement til opplysningene fra Ketil. Vi postet visst våre innlegg samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.