Gå til innhold
Arkivverket

[#40430] Oslo Skifterett


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Etter omlegging av domstolane sine sider på nettet finn eg ikkje att 'Anmeldte dødsfall' frå Oslo Skifterett. Eg har prøvd å finne ut om dei er altfor godt gøymde, eller borte - for godt? - men har ikkje fått noko svar.Nokon som veit noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ja, forsåvidt greit nok, men denne er ikkje i bruk lenger; då skulle mai-dødsfalla vore komne opp forlengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Harald Dahl

Hei! Aftenposten har siden februar 2006 lagt ut dødsfall på deres hjemmeside, kanskje dette kunne være til hjelp? Lenke mvh Tom Harald Dahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Hei, og takk for velvillig tips, men denne er heller ikkje god nok.. For det fyrste er der mange som reserverer seg for nettoppføring av dødsannonsa, og for det andre er der mange dødsfall som aldri blir kunngjort i Aftenposten eller i noka anna avis for den del. Skifterettslista hadde også eit tilbod om reservasjon, men den var visstnok ikkje så ofte nytta.Kanskje er det Datatilsynet som har slått til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Aase R Sæther

Eg har prøvd å få svar på dette spørsmålet, men ikkje fått tak i rette vedkomande, som enten er oppteken i møte, sit i telefonen eller er ute til lunsj..Kan ein eller fleire av dokke andre som har interesse av å følgje med på dette også ta ein telefon til Oslo Skifterett for å spørje? Eg lærte av ein journalistven at meir enn ein telefon er telefonstorm, så kanskje - ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Som skrive i innlegg 3: Det er ikkje dette eg er ute etter, for denne sida er ikkje oppdatert på fleire månader. Før kom oppdateringane kort etter at månaden var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Som skrive i innlegg 3: Det er ikkje dette eg er ute etter, for denne sida er ikkje oppdatert på fleire månader. Før kom oppdateringane kort etter at månaden var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Aase R Sæther

Ting er tydelegvis i ferd med å skje her - her er komen ein link til mai månad, sjølv om han rett nok ikkje virkar enno. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Aase R Sæther

Er det forresten andre som kjem inn på denne linken, slik at forklaringa kan vere eit problem her hos meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Det står at listen ikke nødvendigvis er fullstendig, ettersom ikke alle vil at dødsfall skal offentliggjøres. Dermed skulle vel Aftenpostens oversikt være like god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Etter å ha følgt med begge stader i fleire år, veit eg at det ikkje er tilfelle. Det er ikkje så mange dødsfall i Oslo som ikkje blir kunngjort i Aftenposten, men det er heller ikkje veldig få, så eg ser fram til denne sida er i sving igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.