Gå til innhold
Arkivverket

[#40471] Mari Andersdatter f 1844 i Ringebu død 1924 Nyhuskleven, Flå


Gjest Tordis Trønnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Tordis Trønnes

Mari hadde datteren Augusta Kristine Kristensdatter født utenfor ekteskap ca. 1864 i Trondheim.Mari gifta seg ca. 1873 med Bernt Christensen Folkestad og de hadde iallefall disse to døtrene: Kristine født ca. 1873 Horg og Ingebor født 24.1.1883 på Nyhus i Flå.Så det er etterkommere etter disse tre jeg ønsker.Mvh Tordis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Ler

Jeg vet ikke hvem forfedrene til Olga Augusta var, men hun var samboer(!) med Johan Arntsen Ler, og de fikk åtte barn sammen. To av disse lever fortsatt. Hun brukte Stokstad som etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tordis Trønnes

Takk Håvard ! Jeg tror jeg har stilt dette spørsmålet til deg tidligere.Har du tilgang på kirkebøkene for Flå ? Jeg tenkte kanskje at disse tre døtrene var konfirmert der.Mvh Tordis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Ler

Tror jeg har vært borti denne saken tidligere ja. Har tilgang til klokkerbøkene for Flå, men ved konfirmasjon er det ingen opplysninger om foreldrene. Det er kun konfirmantens navn, og fødselsdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.