Gå til innhold
Arkivverket

[#40481] Ola Kristian Iversen Ekker


Gjest Per Ågren
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Ågren

Söker för en väns räkning barn och barnbarn till Ola Kristian Iversen född 1886 i Grong. Han skall resa till Grong i Juli och är intreserad av att få kontakt med släktingar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inge Hildrum

Hei! Ola er etterkommer etter en av mine aner, men jeg har ikke fulgt hans etterkommere så langt enda, men legger ut det jeg fant i Bygdeboka i dag.OLA KRISTIAN IVERSEN EKKER (IVER PERIANDER ELIASSEN6 FORMO, ELIAS IVERSEN5 LEIR, IVER HANSEN4 HOLAND, HANS JAKOBSEN FØYNUM3, JACOB HANSEN2 FØYNUM, HANS JACOBSEN1 VIE) was born 19 feb 1886 in Ekker, Grong, Nord-Trøndelag, and died 1969. He married ANNE BOLETTE KRISTIANSDATTER KNUTÅS 01 jan 1908 in Grong kirke, Nord-Trøndelag. She was born 28 jan 1883 in Knutås, Leka, Nord-Trøndelag, and died 1972.More About OLA EKKER and ANNE KNUTÅS: Marriage: 01 jan 1908, Grong kirke, Nord-Trøndelag Children of OLA EKKER and ANNE KNUTÅS are: i. HJØRDIS8 EKKER, b. 1908; d. 1979; m. ERLING NILSSEN; b. Sandefjord. ii. KRISTIAN EKKER, b. 1912; d. 1983; m. MARIE ÅRMO; b. 1919, Malm, Nord-Trøndelag. iii. IVER RAGNAR EKKER, b. 1918; m. ELSE MOHRSEN; b. 1916, Otterøy, Namsos, Nord-Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Jeg har noe mer etterkommere her, men legger det ikke ut ettersom personene lever. Send meg en email til anne.hildrum@chello.no.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Inge Hildrum

Hei Per! Kan du formidle en beskjed til Ingvar om at så langt kan jeg ikke se at noen av etterkommerne til Ola Kristian Iversen Ekker er bosatt i Grong (jamfør mailen fra Anne). Iver Periander Ekker brukte brnr. 10, Høymoen, under Ekker i Grong, og jeg tror ikke noen av etterslekta hans heller er på Ekker, men det er mange etterkommere etter hans datter Elen Oline Iversdatter Ekker, f. 1892-d. 1960, som bor i Grong. Det kunne kanskje også vært en ide å kontakte lederen for historielaget i Grong for mere informasjon. Hun heter Anne Marie Seem, mail: amseem@online.no. Jeg rekker ikke å sende ham noe brev før jeg drar på ferie nå, men kan nås på mail: mehil@online.no.MvH Inge Hildrum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.