Gå til innhold
Arkivverket

[#40482] Kyrkjemålaren Paul (Povel) Kolset, i Nordland på 1700-talet.


Gjest Synnøve Solbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Synnøve Solbakk

For tre månader sidan la eg ut eit spørsmål om kyrkjemålarane Ole Joensen Kolset og brorsonen Paul(Povel) Kolset, og fekk vite mykje om Ole Joensen, men lite om Paul Kolset. Eg veit ikkje farsnamnet hans, ikkje fødsels- eller dødsår. Han måla i nordlandske kyrkjer i ein 20-årsperiode, 1763 - 1783, og viss opplysningane stemmer, til saman i minst 13 kyrkjer. Den siste kyrkja eg har funne han skal ha måla i, er Flakstad kyrkje i Lofoten i 1783. Kvar vart det av han? Slo han seg kanskje ned nokon stad i Nordland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Kristiansen

Jeg legger en lenke til det forrige innlegget.- Lenke -Har du gjort noe av det vi foreslo der, bl.a. sjekket litteraturen:Fortidsminneforeningens årbøker i 1931, 1932 og spesielt artikkelen av Anders Hagn i 1939. D. Erdmann; Norsk dekorativ maling fra reformasjonen til romantikken, Oslo 1940 og Roar Hauglid i Akantus 1950.Har du sett i lokalhistoriske periodika og/eller bygdebøker? Har du fått sett i kirkeregnskapene for disse kirkene og sett om det kan være noe informasjon om ham der? Mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synnøve Solbakk

Ja, eg har sjekka i dei artiklane og bøkene de nemner, og Paul Kolset er omtala, men aldri med noko farsnamn, og aldri noko om livet hans. I artikkelen om Ole Joensen Kolset, blir det sagt at han hadde ein bror, Hans, som det visstnok var skifte etter i 1760. Er det undersøkt om han hadde barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.