Gå til innhold
Arkivverket

[#40510] Sigvart Gustavsen, f. i Ytre Rendal, 23.01.1896 ( til Ålen, Sør-Trøndelag ).


Gjest Thorbjørn Granlund.
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund.

Jeg lurer på om det er noen som kan gi meg noen tips om denne karen ? Sigvart Gustavsen, f. i Ytre Rendal, 23.01. 1896, av foreldre : Marte Karinusdatter Nysted, Nordre Osen, f.07.03. 1873 ( gift m. Håkon Snippen, Ytre Rendal ), og Gustav Karenersen Glesaaen, Løsset, i Åmot, f. 18.06. 1872. Denne Sigvart Gustavsen, ble oppfostret hos Jens Pedersen, på Sørensplassen i Ytre Rendal. Etter Sigvart Gustavsens konfirmasjon, i Ytre Rendal, reiste vistnok Jens Pedersen med familie,( pluss Sigvart Gustavsen ), til Ålen, i Sør-Trøndelag. Men her slutter sporene, hvis ingen tilfeldigvis kan ha noe greie på disse her. Er takknemlig for alle svar. På forhånd takk. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Berg

I døpte Ytre og øvre Rendalen som går fram til 1900,finner jeg bare en Sigurd Gustavsen.Og 2 Gustav.Denne Sigurd var født 29/6 1895 med foreldre Gustav OLsen og Sina Simensdtr.Løveggen.De hadde mange barn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Jeg har bare lest i bygdeboka for Ytre Rendal, der det er oppgitt at de hadde flyttet til Ålen, i Sør-Trøndelag. Spørsmålet er hvor det ble av denne Sigvart Gustavsen ? Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.