Gå til innhold
Arkivverket

[#40522] Bergs prestegjeld hvor er det?


Gjest Wenche Waler
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole E Yttri

Hadde ikke området rundt Halden navnet Berg prestegjeld? Forsøk det - om det ellers passer.Vennlig hilsenOle E. Yttri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen

Søk på Google ga svar: Berg prestegjeld ved Halden og Berg prestegjeld på Senja. Jeg er sikker på at du har opplysningene som leder deg til rett prestegjeld. Vennlig hilsen Åse Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Waler

Hei!Takker for svar.Jeg søker etter Randi Marie Olsdatter f. 1845 i Lier som flyttet til Bergs prestegjeld 27 år gammel. Har ikke klart å finne henne noe sted. Vet ikke om hun giftet seg eller døde tidlig.Takknemlig for hjelp.Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Waler

Hei Berit!Randi Marie ble døpt 1.mai 1845. Hun hadde en tvillingsøster som heter Elen(Ellen) Olsdatter. Har fått vite av Lier historilag at Randi Marie flyttet til Berg prestegjeld 27 år gammel. Randi Marie og Ellen hadde nok flyttet fra Hårberg gård og er derfor ikke med.Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Waler

Hei Berit!Nei,det har jeg ikke.Finner ikke noe om det på digtalarkivet,så da må jeg vel søke/spørre andre steder.Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.