Gå til innhold
Arkivverket

[#40545] Tysnes - Finnås - Halvor Jonson Myklebust og Raghild Paulsdtr. Bømmelholm


Gjest Anders J. Moen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anders J. Moen

I Florø 1865 bodde det en familie der faren var rorskar ved tollboden.Farens navn var Halvor Jonson (sannsynligvis Myklebust) og morens navn Ragnhild Paulsdtr. født i Finnås på Bømmelholm?De hadde 5 barn før 1865:Pauline Ragnhild Halvorsdtr. født 1856 død tidlig.Martin Johan Halvorson født 1858.Pauline Henrikke Halvorsdtr. født 1862Mathias Severin Halvorson født 1863.Hanne Gurine Halvorsdtr. født 1865.Er det noen som kjenner foreldrene til dette ekteparet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er i alle fall ekteskapet deres i 1856 i Finnås. Om du får sjekket det mot kirkebøkene vil du få svar på hvem fedrene var, og fødested.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Skulle ikke forundre meg om det er denne Ragnhild: Lenke Foreldre Poul Samonsen og Ragnilde Mathiasdtmvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Dette paret får flere barn (kopi fra kirkebok på FS):1. Valgierd Gurine - Female Birth: 25 FEB 1822 Finnas, Hordaland, Norway 2. LARS PAULSEN - Male Christening: 27 MAR 1825 Finnas, Hordaland, Norway 3. MATHIS PAULSEN - Male Christening: 17 MAR 1830 Finnas, Hordaland, Norway 4. MATHIS PAULSEN - Male Christening: 05 JUN 1831 Finnas, Hordaland, Norway 5. PAUL PAULSEN - Male Christening: 16 FEB 1834 Finnas, Hordaland, Norway 6. SAMSON PAULSEN - Male Christening: 01 APR 1823 Finnas, Hordaland, Norway 7. Ragnilde - Female Birth: 17 APR 1828 Finnas, Hordaland, Norway 8. VALGJERD GURINE PAULSEN - Female Christening: 04 JUN 1826 Finnas, Hordaland, Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ser jeg har allerede Ragnhild Mathiasdtr i min data. Hun var f. ca 1794 på Hovland, Bömlo av foreldre: Mathias Sæbjörnsson Hovland (f. 1754 på Bjelland, Stord og död 1820, Lönning Bömlo) og Ragnhild Omundsdtr/Amundsdtr Vorland (1751-1811.)Tror vi har vært borti disse för her på DA. Her er ihvertfall det jeg har 'plukket opp''Dåp/baptized: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=dp12211725&gardpostnr=1693&personpostnr=3494&merk=3494#ovre>LenkeLenke Han gift for 2. gang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Her dør Paul Samsonson i 1861, 92 år:LenkeEg finn mange Samson i Kvinnherad 3, spesielt på dei gardane som er omtalt bakerst i boka. Men eg finn ikkje Paul/Povel. Der er ein på Døssland, kanskje han som var tenar på nabogarden Fet i 1801. Han er litt for ung; dessutan var han gift med ei Margrete frå Kvinnherad, som levde minst like lenge som han.Me har leita etter diverse Samson og Samsonson, truleg frå Kvinnherad, her tidlegare. Eg meiner og at ein av dei heitte Povel, men eg finn ikkje temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ja, det såg jeg ikke at det var den samme som du hadde funnet på Fet, Marie. Men han som ble döpt, har du funnet noe om han i bygdeböken fra Kvinnherad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Paul Samsonsen som du finn i 1801 på Fet, er han som eg trur kjem frå Døssland: Faren heiter Samson Knutsen. Denne Paul blei verande i Kvinnherad.Paul Samsonsen med far Samson Olsson kan vera han som kom til Bømmelhamn. Paul var neppe på Bømlo i 1801, for iflg. FS var han gift i 1821.Der er ein Paul Samsonson på Handeland. Fjellberg, som har nokolunde rett alder:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=45&filnamn=f11213&gardpostnr=53&personpostnr=903&merk=903#ovre>LenkeHan må i tilfelle ha gifta seg opp att seinare.Her er ein på Stord (han meiner eg nokon Helga/Mariann? har stilt spørsmål om før, og han var muligens frå Kvinnherad), som kan ha hamna på Bømlo i eit seinare ekteskap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Han som var døypt i 1768, har eg problem med å finna i Kvinnherad, d.v.s det er berre bind 3 eg har på heimlån. Faren. Samson Olsen, er vanskeleg å finna her i folketeljingar og kyrkjebøker. Truleg død før 1801. Det døydde ein på Nerhus (som er i Kv.II)i 1812, men han hadde truleg ikkje så 'gamle' born.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Han i Fjelberg var gift med en Valgjerd og det kan jo da være en pekepinne: LenkeDet ser ut for at de vil kalle oppigjen dette navnet. Alderen hans passer og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Eg veit ikkje kor Boje er.Bauge? Bjoa? Ein husmannsplass i Fjellberg?Eg meiner der har vore Samson på Bauge og/eller Baugstø.Kanskje eg får høve til å leita litt seinare i kveld. Ser det er en del treff på Boje på google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Han kan jo ha arbeidet der da han gifta seg, for det stod faktisk Kvinnherad som födeplass da han gifta seg på Bömlo.Hvor blir det av Anders forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Bingo! eller berre nesten... Bauge i Skånevik (frå 1965 Kvinnhera) vert uttala Båje står det i bygdeboka (eg har berre sagt og høyrt Bauge).Bruk 5 Indre Bauge: Tjerand Sjurson Hauge (1657-1714 frå Ølen) først gift med Siri Haldorsdtr Holmedal, 5 born.Tjerand oppattgift med Ågota Olsd, ingen born.Ågota gifta seg oppatt med PAUL SAMSONSON (det står dessverre ikkje kvar han kom i frå. Han fekk bygselsetel i 1715.PAUL SAMSONSON oppattgift kring 1730 med Brita Jørgensdtr, truleg frå Fjelberg. Ho hadde systrer på Halsnøy, Stord og Leknes. Hadde borna:Ågota f. 1730, Øvstebø Mari f. 1737 (g.m. Ådne Aslakson Skålnes, som var son til den første av vår slekt i Skålnes)ogSAMSON PAULSSON BAUGE (1736 - 1807) g.m. Guri Larsdtr. Fekk 9 born i tidsrommet 1758-1775. Om yngstemannPAUL SAMSONSON står det: Paul f. 1775, Handeland, sidan gjestgjevar på Bømlahamn, gm Valborg Persdtr. Handeland. Sjå Bømlo Bygdebok III s. 246.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Vel, det må jeg si! Da må det helt sikker være samme person.Som sagt har jeg ikke B III, men vi kan da gå ut ifra at Valborg/Valgierd (står det da de gifta seg) må ha dödd uten barn med han. Hun var jo og 12 år eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

HalloI BIII på s 246 står det : Paul Samsonsen Handeland fekk 17/8 1804 kgl. Løyve til ”ved stedet Bømmelhavn at holde Gjestgiverie med behøvende Logementer. Aldeles forbudet at holde Kro for stedets bønder”. Han var g. M. Walgjerd Pedersdtr., deihadde ikkje born, hu døydde i 1820. Paul gifte seg att med Ragnhilde Mathiasdtr. Løning, f. 1974; deira born var Samson f.1823 Valgjerd Gurine f. 1826 (g.m. Lars Johannesen Kalvik, Skånevik), Ragnhilde f. 1829, Mathias f 1831, Berthe Marie f 1837. Ragnhilde Mathiasdtr. Løning dødde 1837. ..... Paul selde til sonen Samson og flytte seinare til dottera Valgjerd i Skånevik, der han døydde i 1861.Om Paul og sønnen Samson står det ca 1 side i BIII.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da er det ikke sikkert at Halvor Jonsson kom fra Tysnes med andre ord.Jeg har og tenkt litt mer på opprinnelsen til Poul Samsonsson som fikk byggesetel i 1715 (#16)Kan han ha vært en etterkommer etter Samson Lauritzon Slee/Kjerland og Anne Povelsdtr Astrup som bodde i Kvinnherad? De döde henholdsvis ca 1678 og 1679: De hadde 7 barn:Paul Samsonsen KjerlandElsa Samsonsdatter Kjerland gm Anders Anderson VågeKnut Samsonsen KjerlandHenrik Samsonsen KjerlandMads Samsonsen KjerlandIvar Samsonsen KjerlandKristoffer Samsonsen KjerlandJeg har bare navna på barna deres og ingenting om etterkommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Eg slo opp på Kalvik, der eg og har fjerne slektningar. Lars Johannesson Kalvik (1810-93 g. 1844 med Valgjerd Gurine Bømlahamn, f. 1826, dotter til Paul Samsonsson (frå Handeland) og Ragnela Mathiasdtr. Bømlahamn på Bømlo. Far til Valgjer var gjestgjevar på Bømlahavn, men flytta til Kalvik på sine gamle dagar. Lars og Valgjerd flytta til sist til Kjeka i Fjellberg.Eg kan også nemna at to av brørne til Lars Johannesson Kalvik, Johannes og Askjel flytta til Teigland i Moster, Bømlo. Askjel for seinare til Amerika. Sjå også Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Heisan, her har har det vært stor aktivitet!Tusen takk til alle som har bidratt. Ragnhild's opphav er gjennom denne debatten klarlagt og problemet er løst.Når det gjelder Halvor er jeg likevel forholdsvis blank.Det jeg har er folketellingsopplysningene for Kinn: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=24&filnamn=f61437&gardpostnr=7&personpostnr=59&merk=59#ovre>Lenkeog inn/utflytta til Kinn på Fylkesarkivet i Sogn og Fjordane. Begge steder står det å lese at Halvor Jonson skal være født i Tysnes prestegjeld. I inn/utflytta står han nevnt med gårdsnavnet Myklebust. LenkeEneste gård Myklebust jeg finner i Tysnes er denne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Ernst Berge Drange: Tysnes Gards- og ættesoge, bind 4, side 15: Åsa Johannesd Myklebust kom fra Nordhuglo på Stord og var født ca 1811. Hun og Ola var gifte 1837 og kom til Myklebust samme året.Muligheten for at Åsa kan være mor til Hans er ganske så teoretisk. Ernst Berge Drange er en såpass grundig bygdebokskriver at det burde stått noe om det var spor etter Hans hos denne familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg finner en Johannes Nilssen Möklebust d. i 1864: LenkeDet er jo ikke store spranget fra Johannes til John/Johan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg fant og en Anna Olsdt död på Möklebust i 1876, hun var födt 1806 og döde som kårenke.Kanskje noen med bygdeboka kunne sjekke henne som en eventuell mor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.