Gå til innhold
Arkivverket

[#40550] Er det nokon som har kjennskap til Roald Amundsen si slekt?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

I familien til Emma i Ohio (som eg har hatt fleire tema om her på brukarforum), [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=39462&sok=mariann+stokken&startnr=&antall=&spraak=&nr=5&antinnlegg=16#anker>Lenke er det sagt at Martha Tollefsdtr. Sagen skulle vera i slekt med Roald Amundsen, her er familien til Martha før ho vart fødd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk! Eg var sikker på at hadde søkt etter han på 'nettet'(for fleire mnd. sidan, då Emma fortalde dette), men det var visst berre 'i tanken' :-)Spørsmål etter opplysningar er sendt :-)))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Vaker

'Ætten han kom fra Hvaler og hadde vært knyttet til sjøen så langt tilbake minnet rakk. Faren og onklene eide sine egne skip og seilte over kloden. Det var en blanding av vill dristighet og en frøkenaktig, fornem finhet i hans slekt. Faren har fire søstre som ikke blir gift. Han bygger hus til dem, nær sitt eget, der lever de sitt innesitterliv med potteplanter og lavendel. Selv er faren slavehandler.'(Holt,1974)Roalds eldre bror het Leon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk også til deg! Det ser ut for at dette kan ha vore ein historie i familien, og kun det men ventar på svar frå dei som har infosida om han.Det _kan_ jo vera at bestemor/far(til Martha) kom frå kystroka, og til Hedmark..Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hjarteleg takk skal du ha!! Eg såg noko interessant i den eine lenka, at han heitte Roald Engebregt/(Ingebrigt?), eg veit at Engebregt var eit namn som var i bruk i Hedmark, men det var det gjerne andre stadar også...Elles så må eg nok berre venta til svaret kjem frå dei eg har sendt spørsmål til.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei MariannJeg husker du hadde dette temaet opp en gang før, og at jeg 'gjettet' at dette var hans foreldreog noen andre familiemedlemmer i 1865: Lenke, der hadde jeg både rett og flaks :-)Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.