Gå til innhold
Arkivverket

[#40622] Lars Jacobson og Olina Olsdotter - frå Åmot via Ringsaker til South Dakota 1878?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Lars Jacobson og Olina Olsdotter flytte i 1874 frå Åmot til Ringsaker der dei var husmannsfolk på ein plass under Bogsti til dei i 1878 utvandra til South Dakota. Mellom borni deira var:* Emilie, fødd Åmot 15.2.1872* Ole, fødd Ringsaker 30.6.1874* Anton, fødd Ringsaker 28.4.1877~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Er det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg:* Kva plass under Bogsti i Ringsaker var det denne huslyden budde på?* Frå kva gard/plass (i Åmot?) har Lars Jacobson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass (i Åmot?) har Olina Olsdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er familien i 1875 på gården Kvernstuen. Lars er født på Næs, Herdmarken og Olina var fra Veldre på Ringsaker.Så spørs det da om det neste ekteparet på gården er Olinas foreldre.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for fine opplysningar! Du har gjennom innleggi dine svart på spørsmål #1 og #3, for det kan ikkje vera tvil om at Olina var frå Kvennstugu...? Og denne plassen er tydeleg under Bogsti...!Men so var det opphavet til Lars Jacobson? Eg kan ikkje sjå nokon slik person i FT1865 fødd i Nes!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nytt godt innlegg. Jau, det kan godt vera han, men kvar i Nes var han fødd/voks han opp, tru? Kanskje han flytte til Åmot som barn?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Nok ein hjarteleg takk til Rune for glimrande innlegg! Då er floki løyst! Og når det gjeld Mengshol, so har eg spesielle minne derifrå frå den gongen det gjekk ferje over Mjøsa, og eg hadde låst meg ute av Folkevogni...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.