Gå til innhold
Arkivverket

[#40653] Maren Bertelsdotter Standahl, f. Kinn 1866 - til Amerika 1891 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Emigrantlistene for Bergen syner at Maren Bertelsdotter Standahl utvandra til Amerika i 1891. Ho vert oppgjevi fødd i Kinn i 1866.Frå Minnesota får eg opplyst at fødselsdatoen hennar skal vera 15.4.1866.Eg finn ikkje noko meir om denne jenta korkje på FamilySearch eller på Digitalarkivet, so no lurer eg på om nokon med lokal kunnskap i Kinn kan hjelpa meg med:* Stadfesta fødselsdatoen til Maren?* Hadde Maren fleire førenamn?* Fulle namn til foreldri hennar, og yrkestittel? Om dei var plassfolk, på kva plass budde dei?* Frå kva gardar/plassar hadde foreldri opphavi deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det reiser også en Olai Andreas Bertelsen Standal fra Bergen i 1891 f. 1861 i Kinn, men han reiser ikke på den samme dato som Maren. Her er Olai i 1865 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen
Gjest Rune Thorstensen

Her er ekteskapet mellom Bertiel og Nille i Svanø 1862.[url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500223907874&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9SoFj&juris2=SoFj&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sogn+Og+Fjordane&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke Om det er rett foreldrepar Astrid har i innlegg nr.2, da viser FamilySearch at Bertel og Nille fikk en datter Maren Kathrine Lovise Bertelsen 20.04.1867. Samme kilde viser at paret fikk en sønn Olai Andreas døpt 26.12.1861.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Dette er kanskje et skudd i blinde, men FamilySearch viser ved dåpen til Maren i 1867 moren som Nille M. Olsdtr.Den eneste jeg kan finne som passer med alderen i 1865-tellingen er denne fra Østfold.LenkeMvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er jo Marens emigrasjon i 1891. Og da er hun bare ført som Maren.Kan det være snakk om flere Maren på Standal født på om lag samme tid? [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=EMIBERG&gardpostnr=28938&merk=28938#ovre>LenkeMen her er Bertel og Nille i 1900-tellingen på husmannsplassen Steinen i Kinn. Og i følge den tellingen var Nille fra Vefring.LenkeDa er det to alternativer på FamilySearch som virker interessante.Denne i 1833 Lenke og denne i 1835, som heter Nele Malene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Astrid og Rune for interessante og spennande innlegg!Eg er overtydd om at dette er rette huslyden. Steinen er plass under Standal nedre i Kinn, og det er jo ikkje uvanleg at mellomnamn vert ''droppa'' ved utvandring eller i Amerika for den saki si skuld... So det er nok ''vår'' Maren som var fødd i 1867, men det hadde vore kjekt med ei stadfesting frå kyrkjeboki...Elles står me framleis att med spørsmålet om opphavet til Nille/Nele M. Olsdotter. FT1865 seier ho var fødd i Førde, men Vevring var jo ein del av Førde den gongen, so fødsli til Nele Malene frå 1836 er kanskje den me leiter etter?Nok ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg tror jeg ville ha lagt inn et nytt tema i Arkivforumet og bedt om hjelp til oppslag ang. ekteskapet mellom Bertel og Nille i Svanø 01.06.1862. Der er kanskje fødestedet til Nille oppgitt.I følge lenken til ekteskapet deres i innlegg nr.4 het faren hennes Ole Nielsen, og det betyr at ingen av forslagene mine i innlegg 6 er rett.Da har jeg to nye forslag her. Denne er født i Førde i 1833.[url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500223635694&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9SoFj&juris2=SoFj&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sogn+Og+Fjordane&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeOg denne er født i Gloppen i 1830 LenkeKanskje dette er Nilles foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ja, slik kan det gå Lars. Her sitter jeg med svaret selv i fanget.Bygdebok for Askvoll bind III Folket på gården Mandelid finner jeg følgende familie.Ole Nielsen 23d gift 1819 med Marte Torgersdtr. Bareksten, Kinn. Og følgende barn: 1. Kari f. 18182. Throne f. 18203. Rasmus Andreas f. 18224. Johanne Oline f. 1825 (ugift legdeslem i 1871)5. Nille f. 1833 g. 1862 til Standal6. Malene f. 1836Ole Nielsen var sønn av Nils Johnsen Mandelid 22f og Kari Olsdtr. Han var født 1790. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for nye gode innlegg.Etter dette ser eg på dette problemet som so å seia heilt løyst, bortsett ifrå at det hadde vore kjekt med ein kontroll av fødselsdatoen til Maren i 1867 (eller 1866?), men då lyt me vel inn i originalkyrkjeboki for Kinn...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.