Gå til innhold
Arkivverket

[#40717] Ludvig Johan Olsen, fødd i Bergen 1857, budde i Ålesund 1953 - lagnaden hans?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ludvig Johan Olsen, fødd i Bergen 7.11.1857, son av Ole Eliasson Kroken og kona Sophia Olsdotter, båe frå Hafslo i Sogn, gifte seg i Bergen 7.11.1886 med Inga Sofie Iversdotter Olsen, fødd i Bergen 11.12.1865.Ludvig Olsen var bøkkarsvein og sildevrakar i Bergen der han og Inga budde fram til 1903. Fem born var fødde i Bergen før dei forsvinn derifrå!Ei dødsmelding frå 1953 fortel oss at Ludvig Olsen då var busett i ÅLESUND.Er det nokon med lokalkunnskap i Ålesund som kan fortelja meg noko meir om lagnaden til denne huslyden? Eg er særleg interessert i:* Dato og stad for dødsfallet til Ludvig Johan Olsen?* Dato og stad for dødsfallet til Inga Sofie Olsen?* Yrket til Ludvig i Ålesund?* Fekk parfolket fleire born etter dei flytte frå Bergen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Marianne Sulesund

Hei, jeg tittet i Adressebok for Ålesund 1919 - 1920 og der finner jeg Ludvig J. Olsen, sildevraker, Giskegt. 29. En annen Olsen med samme adresse: Bjarne Olsen, fyrbøter.I Ålesunds adressebok for 1925 - 1926 finner jeg: Ludvig J. Olsen, sidevraker, Giskegt. 39. Ingrid C, Olsen, tj.pike bor også der. Arthur B. Olsen, bryggearbeider bor også ser. Astrid Fr. Olsen, hushjælp bor også der. Gudrun S. Olsen, bor også der.En Bjarne Olsen bor i Steinvågv. 45. (vet ikke om det er samme Bjarne. N. Albin Olsen, fyrbøter bor også i steinvågv. 45. Anne M. Olsen, hustru bor også i St.våg.v. 45. Arthur B. Olsen, bryggearb. bor også der. Astrid Fr. Olsen, hustru bor også der. Gudrun S. olsen, bor der. Henrik L, stenarbeider bor der. Ingrid C. olsen, tjenestepike dor også der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Marianne for spennande og interessant innegg!Då kan me konkludera med at Ludvig Johan Olsen var busett i Ålesund alt i 1909, og han ser ut til å ha butt i Giskegata i mange år, for ogso i 1953 er adressa hans oppgjevi som Giskegata, men utan nummer! Elles ser det ut til at ein del av huslyden sidan er flytt til Steinvågvegen 45 i Ålesund...Eg ser av telefonkatalogen 2006 at det bur fleire personar i Steinvågvegen 45 so vel som i Giskegata 29 og 39, men ingen Olsen!!Borni etter Ludvig og Inga, som var fødde i Bergen, var forresten følgjande:* Sigvard Johan, f. 12.10.1887* Clara Sofie, f. 20.4.1889* Ingrid Hermanda, f. 15.7.1890* Arthur Bernhard, f. 1.7.1900* Astrid Fransiska, f. 11.7.1902Dessutan syner FT1900 for Egedesgt. 1a i Bergen at dei òg hadde tre born fødde i SVERIGE:* Johan Ludvig, f. Sverige 1894* Ingrid Charlothe, f. Sverige 1895* Halfdan Wilhelm, f. Sverige 1897So korleis kjem eg vidare her? Alle gode tips vert mottekne med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Marianne Sulesund

Jeg snakket med min gamle tante på vel 90, og hun husket en vraker Olsen i Giskegt. Kjente han ikke men hadde litt info om et barnebarn. Kan du ta kontakt med meg, epost: fornavn.etternavn krøll adsl.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Johanne Indrestrand

I de skannede kirkebøkene for Ålesund har jeg funnet et par ting. Kb, 1921-1934 side 20, døpte Gudrun Sofie f.2.jan.1907 døpt 14.mars 1922. foreldre Ludvig Olsen 1857 baker (feil for vraker? min undring) Inga f. Olsen 1865. adr. er Giskegt.39. faddere faren +Arthur Olsen og Ingrid Charlotte Olsen.Kb.1917-1929 Konfirmert 3.des.1917 Astrid Fransiska Konfirmert 23.april 1922 Gudrun Sofie. Hun ble døpt bare en måneds tid før konfirmasjonen, det sto f.sted Ålesund i konfirmantlista på henne.Dette er et par brikker til i puslespillet ditt, kommer jeg over flere navn, event.giftermål, barnebarn, skal jeg ha fam. i tankene når jeg driver å leter etter egen slekt.hilsen Inger-Johanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.