Gå til innhold
Arkivverket

[#40732] Dødsmeldingar Bergen 1946/1952 (Jacobsen)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anne Sofie Jacobsen, fødd i Sogndal 6.9.1867, er truleg identisk med ho som døydde i Bergen 24.5.1946. Ho var gift med:Karl Emanuel Jacobsen, fødd i 1865, truleg identisk med han som døydde i Bergen 21.5.1952.Er det mogeleg å få ei stadfesting av at dette er rett parfolk?Kva yrkestitlar nytta dei?Dato og stad for fødsli hans?Kven var ervingane hennar/deira?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Her er det usikkert om det er rette personer. Anne Sofie Jacobsen var hjemmehørende i Stavanger, og saken ble oversendt Stavanger skifterett. I Bergen hadde hun datteren Magda Andersen, og det som avdødes fødselsdato står 8. september 1867.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for spennande innlegg. Eg vil ikkje avvisa denne Anne Sofie utan vidare. Eg kjenner til tre born, og ei av døtrene heitte Magdalene Ingeborg, fødd i Nøstegaten i Bergen 10.4.1898. Magda?Kanskje Karl Emanuel Jacobsen var frå Stavanger? Undersøkte du dødsmeldingi hans?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Karl Emanuel Jacobsen, død 1952, var stuert og født i 1892. Han etterlot seg enken Anna og mange barn. Så det er definitivt ikke mannen med samme navn født i 1865!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for nytt innlegg!Då er i alle fall Karl Emanuel Jacobsen feil person; so får me kanskje freista finna dødsfallet til Magda Andersen...? Kan det vera Magdalene Andersen som døydde i Bergen 29.4.1969?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Krongård

Hei , til Lars,E. ØyaneMagda -Magdalene, er kusine til min mormor, Hjalma. Magda var gift med en Ansgar Andersen, bosatt i Bergen,trolig Sandviken Jeg vet om en datter, Aud gift Gustavsen Aud hadde en sønn ved navn Geir Gustavsen,Kansje Geir Gustavsen og moren kunne etterlyses i dette forumet, så ville du kansje få noen svar. Jeg var bare et lite barn da jeg traff disse, kansje 5-6 år, og vet ikke noe mer om dem. Med vennlig hilsen Unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Den Magda det er vist til het Magdalene, og var født 10. juli 1886. Hun var enke etter Trygve W. Andersen, død 26. august 1960.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Unni og Yngve for nye interessante innlegg. Opplysningane til Unni synest stadfesta at eg har funne den rette Anne Sofie Jacobsen, men kva ho hadde å gjera i Stavanger, kan ein berre spekulera på...Eg har funne huslyden i FT1900 i Skuteviksveien 41, og der går det fram at Karl var fødd i Ytre Holmedal (Fjaler) i 1865!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.