Gå til innhold
Arkivverket

[#40733] Ingeborg Kristine Nilsdatter født: 2-11-1844 i Kongsberg


Gjest Jens  K  Westgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Jens  K  Westgård

Ingeborg Kristine Nilsdatter ble gift med: ungkar Johan Gustav Jonasen fra Tolerud i Sverige. De ble viet: 10 juni 1867 i Kongsberg kirke.Hvem var hennes foreldre og hvor kom de fra?Johan Gustav Jonasen fra: Tolerud eller Tolverudstorp i Huggenås socken i Sverige. Han var født: 31-12-1842.Hvar han sønn av: Jan Jonsson og Maria Jansdotter?Er det noen som kan og vil hjelpe meg med dette?Sier jeg tusen takk til det.MVH Jens K .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Remi Pedersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jens Kristian Westgård

Hei Remi.Ja, jeg visste at de hadde bodd i Bamble. Men fant ikke hennepå Family Search av en eller annen grunn.Så tusen takk.Så da får jeg vente, å se om det dukker opp noe mer.MVH Jens K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Jens Kristian Westgård

Hei igjen.Det hadde vært litt interessant å vite mer om familien til oldenor. Det jeg vet er at hun er datter av: Nils Olsen og Karen Kristine Rolfsdatter. Døpt i Kongsberg 8-3-1845.Hadde hun søsken, og hvor kom hennes foreldre fra?MVH Jens K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.