Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jens  K  Westgård

[#40733] Ingeborg Kristine Nilsdatter født: 2-11-1844 i Kongsberg

Recommended Posts

Gjest Jens  K  Westgård

Ingeborg Kristine Nilsdatter ble gift med: ungkar Johan Gustav Jonasen fra Tolerud i Sverige. De ble viet: 10 juni 1867 i Kongsberg kirke.Hvem var hennes foreldre og hvor kom de fra?Johan Gustav Jonasen fra: Tolerud eller Tolverudstorp i Huggenås socken i Sverige. Han var født: 31-12-1842.Hvar han sønn av: Jan Jonsson og Maria Jansdotter?Er det noen som kan og vil hjelpe meg med dette?Sier jeg tusen takk til det.MVH Jens K .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Remi Pedersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jens Kristian Westgård

Hei Remi.Ja, jeg visste at de hadde bodd i Bamble. Men fant ikke hennepå Family Search av en eller annen grunn.Så tusen takk.Så da får jeg vente, å se om det dukker opp noe mer.MVH Jens K.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her legger jeg inn vielsen til Ingeborg Kristine: LenkeSkal se hva ellers jeg kan finne. Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jens Kristian Westgård

Hei igjen.Det hadde vært litt interessant å vite mer om familien til oldenor. Det jeg vet er at hun er datter av: Nils Olsen og Karen Kristine Rolfsdatter. Døpt i Kongsberg 8-3-1845.Hadde hun søsken, og hvor kom hennes foreldre fra?MVH Jens K.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.