Gå til innhold
Arkivverket

[#40754] opplysninger om konstanse.mor alma marie født 13-8-1888


Gjest ida solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest ida solheim

søker opplysninger om konstanse,mors navn alma marie arnesdtr. merkesvik herdla.søker fødselsdato og år samt farsnavn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Jeg kan ikke hjelpe deg med dette, men du bør først søke i kirkebøkene for Herdla for å se om du finner Konstanse. Hvis Konstanse ble født annet sted bør du søke i de kirkebøkene. Hvis du vet hvor Konstanse døde, så kan du begynne i den enden. Dødsfallet er registrert, og da bør vel fødselsdato og sted være registrert.Denne har du vel fra før, men tar den med andre som vil hjelpe deg. FT 1900: Lenke- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ida solheim

hei hanne line,har søkt i kirkebøkene for herdla får utvide søkene, men tusen takk for svar og tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her har du i alle fall dåpen til Alma Marie 1888: LenkeKan hende du kan finne ut hvem hun fikk datter Konstanse med, ført i kirkebøker herfra?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H. Skibenes

Alma Marie gifter seg i 1914 med søskenbarnet:LenkeDå er vel spørsmålet om Konstanse var eit barn Alma M. hadde frå før eller om ho er født i ekteskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ida solheim

hei elin,det er riktig at alma hadde et barn før ekteskapet, konstanse, men no har eg fått oppklart farskapet,eg takkar for hjelpen.Ida Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ida solheim

hei elin,det er riktig at alma hadde et barn før ekteskapet, konstanse, men no har eg fått oppklart farskapet,eg takkar for hjelpen.Ida Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ida solheim

hei Gunn,takker for innlegget og lenker,har no dei opplysniger om konstanse som eg treng,helsing Ida Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.