Gå til innhold
Arkivverket

[#40767] Eidsvoll, etterlysning


Gjest Øystein Brennsæter
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Brennsæter

Kan noen hjelpe meg med hvor det har blitt av denne familien? LenkeI skanna kyrkjebøker for Eidsvoll finner jeg ingen spor etter noen av dem hverken blant konfirmerte eller viede. Dåpen finner jeg for de fleste. Da Emil og Nils ble døpt var bostedet Haget. Har også leita blant utflyttede uten hell. Kjenner noen til dem?mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Lunde

Eidsvoll hovedsokn, kirkebok 3, s. 128:Nr. 8: Innflyttet 1885 fra Trondheim: Nils Gustav Johansen Nylèn, cellulosearb., f. i Vermland 1854.Nr. 9: Innflyttet 1888 fra Hurdalen 1888: Karen Mathilde Evensen, hustru, f. i Hurdalen 1861. Gifte i Hurdalen 02.12.1887. Bosted: HolJeg fotograferte gravstøtta på Råholt kirkegard i Eidsvoll 09.08.2004:Mathilde Nylen * 6-6-1861 + 1-7-1947Gustav Nylen * 14-12-1854 + 7-11-1952Nils Nylen * 23-7-1893 + 23-3-1978Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Uten at det er noe svar på spørsmålet, legger jeg ved en lenke til Næs Jernverksmuseums hjemmesider: Lenke. Her er det bl.a. omtalt en svensk familie Nylén som kom til Nes jernverk ved Tvedestrand i 1880-årene. Mulige slektninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Brennsæter

Takk for innlegg. Er det flere som kan bidra med noe, så setter jeg stor pris på det.mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.