Gå til innhold
Arkivverket

[#40818] Kan noen hjelpe med å finne Lilly Arnhild Larsen,født på Herøya i Telemark


Gjest Nellie Irene Reif
 Del

Recommended Posts

Gjest Nellie Irene Reif

Er ikke sikker på hvilket av fornavnene som kommer først.Hun er født i Juli 1921.Vet ikke stort mer.Men ønsker å finne foreldre og det som går an.Slik at jeg kan starte å lete etter slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Her er du så nær vår tid at du fort kan kome til å bryte ein viktig køyreregel her på DA: Ingen omtale av nolevande personar. Legg derfor ut epostadressa di, slik at folk kan kontakte deg direkte om dei har opplysningar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg antar at det her er snakk om Eidanger prestegjeld. Aktuell klokkerbok (4 1912-1927 10 Eidanger sokn) er ikke så langt lagt ut under 'Skanna kyrkjebøker', men vi rimeligvis komme om ikke så lang tid.Originalen er å finne i Statsarkivet i Kongsberg. Den er å finne på mikrokort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nellie Irene Reif

Hei Hvis noen skulle klare å hjelpe meg,er E posten min reif_2@msn.comMVH Nellie Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Helene Erntsen

Herøya ligger i tidligere Eidanger kommune som ble slått sammen med Porsgrunn i 1964. Herøya har egen kirke, men denne ble innviet i 1957. Tidligere sognet Herøya til Eidanger kirke så det er nok her du bør lete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nellie Irene Reif

HeiTusen takk til alle som har hatt innlegg og for hjelpen slik at jeg kan hjelpe et par som blir foreldre i august med en liten slektstavle til det ventede barnet.Stort takkNellie Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.