Gå til innhold
Arkivverket

[#40820] Skifte i Selje Sogn og Fjordane


Gjest Olav gatland
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav gatland

Hei. Ønsker opplysninger om etterkommere etter Torbjør Knutsdtr.død 29/1-1857 Ytre-Furre Selje. Lenke Mvh.Olav Gatland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg har sett gjennom listene over anmeldte dødsfall i Stadt skipreie fra 1857, men finner ikke opplysninger om Torbjør Knutsdatter der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei Olav, ser du søker etterkommere etter Torbjør Knudsd. Ytre Fure. Trur dette er ho:Anders Erikson (27/1 -1803) 1802 - (Bergen). Var det Anders som vart kallas Anders Keisar?. Anders,Torbjør og sonen Mathias flytte sommaren 1828 til Bergen. 27/5 -1822 *.Torbjør Knudsd.Kråkenes 1777 -Barn: 1.Niels f.16/4 -1822 - 22/4 -1822 Ugift 2.Mathias f.30/12-1823 Austmyr 51/Mathias f.1823 flytte tilbake til Drage på Stadlandet og har stor etterslekt her. Om du vil vite meir er det berre å ta kontakt med Jan Petter Hoddevik 6750 Stadlandet 91877864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Gatland

Hei Jan. Jeg søkte dette skiftet for å kunne fastslå foreldre til Mathias f.30/12-1823,som jeg har fått bekreftet for en tid tilbake.Det er hans datter Samuline'jeg'har etterkommere etter. Kjenner du til opphavet til Marte Salomosdtr.f. 1822,Mathias kone i første ekteskap,gift 14/6-1844. Far til Mathias f.i Bergen 27/1-1803,foreldrene skulle da være Erik Andersen og Marte Askildsdtr. kan det stemme? Kona til Anders Eriksen,Torbjør Knutsdtr.f.ca.1777 på kråkenes kjenner du til hennes opphav? Mvh.Olav Gatland er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.