Gå til innhold
Arkivverket

[#40831] Torsten Olsen Male frå Hallingdal, var det fleire Torsten Olsen på Male?


Gjest Knut R Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut R Sande

Torsten Olsen Male. I 1846 døyr ein Torsten Olsen Male på Male på Hustad i Fræna. Kyrkjeboka seier han var 86 år gammal, han må derfor vere fødd kring 1860. Eg veit om to sønner han hadde med frå Hallingdal, Jermund og Bjørn.I FT 1801 finn eg på gard Strømmen, Nohre sokn i Rolloug prestegjeld ein Torsten Olsen med kone og son Jermund, samt fleire steborn. Eg spør om dette kan vere dei som slo seg ned på Male på Hustadvika?Ei Agathe Torstensdtr f 17.3 1813 i Nesset i Romsdal slo seg og ned på Hustad. Foreldra heit Torsten Olsen og Mari Aslaksdtr. Kan dette vere den same Torsten Olsen som ovafor, som hadde ei mellomlanding i Nesset?Ein Torkild Tostensen Male blei fødd på Hustad 1818, foreldre Torsten Male og mora sitt namn denne gong var Mari Steffensdtr. ( Aslaksdtr kan nok lesast som Steffensdtr, og motsett!)Eg stiller spørsmålet om det er fleire Torsten Olsen Male. Er det nokon som har vore innom desse personane og kan gi gode tips? Eg trur det må finnast ganske stor etterslekt etter desse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Vel, Torsteins kone i 1801 het i hvert fall ikke Mari, så først ville jeg vel prøvd å finne ut når og hvor hun døde. Og Torsteins barn, og kanskje stebarna også, var vel konfirmert, hvis de levde opp. Dette kan også gi verdifull informasjon.Så ville jeg lett etter Torsteins giftermål med Mari Aslaksdtr., og jeg ville ikke være for sikker på at ikke Mari Steffensdtr. var en evt. tredje kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Takk til Svein Arnolf.Eg håpa nokon med kjennskap til Hallingdal og Nesset i Romsdal kunne gi svar på den type spørsmål du nemner. Sonen Bjørn Torstenen må vere fødd ca 1805, kanskje i Rolloug dersom eg har truffe blink. Er det bygdebøker som kan seie noko om denne familien flytta?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Ingunn Selnes

Mari Aslesdtr. (Aslaksdtr.) f. 24.11.1771 og Torstein Olson Megard f. 20.05.1771, gifta seg i Ål i Hallingdal i 1803. Dei kom til ein av Opdalgardane i Vistdal i Nesset og fekk skøyte på halve garden 24.10.1810. Året etter den 23.11. 1811 fekk dei skøyte på andre halvdelen. Dei gav opp som gardbrukarar her i 1815. Dei fekk dottera Agate medan dei var busette i Nesset. Andre barn er ikkje nemnt på den korte tida dei budde der. Dette finn du i Gards og ættesoge for Nesset b. 10 s. 472. Med helsing Randi Ingunn Selnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei KnutHer er noen spor som er verdt å undersøke nærmere (bekrefte/avbekrefte) med kirkebøkene. I følge Familysearch fikk Torsten Olsen og Mari Aslesdatter/Aslaksdatter 3 barn sammen:1) Ole døpt 6. mars 1796 i Ål, Buskerud. 2) Bjørn (Bioren på FS) døpt 25. august 1805 samme sted. 3) Agatha døpt 17. mars 1811, Nesset i Møre og Romsdal.Paret ble i følge samme nettsted gift i Ål, Hallingdal i 1803.Ole, født i 1796, var nok et av utallige tilfeller av 'uektefødte' barn som har vært opp gjennom tida. Om Torsten var gift med ei anna ei, eller om han var ungkarl da han fikk barn med Mari er jo spørsmålet videre. Her er ihvertfall Mari og sønnen Ole Torstensen boende hos Maris far på gården Høysett i Ål i 1801 tellinga: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=19&filnamn=f10619&gardpostnr=98&personpostnr=1908&merk=1908#ovre>LenkeI 1801 tellinga finnes det 13 stk Torsten Olsen født 1760 pluss/minus 5 år:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei igjenDen siste lenka ville visst ikke være med på leken, men jeg fant ihvertfall 13 stk Thorsten Olsen i Buskerud fylke født 1760 pluss/minus 5 år i 1801 tellinga.. Hei igjen fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei enda engang :))Her går det visst unna og jeg ser at jeg ikke leste innlegget til Randi godt nok tidligere i natt :)). Finner nå på FS en Thorsten Olsen født 20. mai 1771 i Ål av foreldrene Ole Thorstensen og Astrid Bottolfsdatter, en info som også er verdt å undersøke videre :))... Hei igjen fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Takk til alle for fine tilbakemeldingar.Dette med Rolloug legg me vekk, paret har flytta frå Aal, via Nesset og til Male på Hustadvika. Eg føler at det skal vere ein son Jermund, fødd kring 1803, høyrande til familien.Aal har vel ei eldre bygdebok. Seier den noko om desse personane?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken Frisvold

Hei Jeg er etterkommer av sønn Jermund Tostens født 1798 i Hallingdal står det i folketellinga 1865.Jeg har skrevet til både statsarkivet i Kongsberg og Trondheim.Trondheim oppgir at Jermund Tostensen Male og Johanna Marie Fredriksdr Hustad gifta seg den 19juli 1835.Brugdommen var født på Male står det men er ikke funnet døpt eller konfirmert der.Far oppgitt Tosten Olsen Male.Har funnet et slekttre på nettet som du får opp ved å skrive inn Omar Øverland.Der er både Jermund Tostens og Bjorn Tostens født 1805 i Hallingdal nevnt,men har uten hell prøvd og kontakte han for å høre om han vet om disse er brødre og hvordan.Han som skriver bygdeboka for Ål har funnet Bjorn og hans foreldre men ingen Jermund.Statsarkivert i Kongsvinger fsnt ingenting,den Gjermund Tostensen i Rollag-tellinga 1801 bor fortsatt på samme gård i 1865 så han er det ikke.Hvis du greier å knekke denne gåten blir jeg kjepeglad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Takk for fleire gode innlegg.Paret Torsten Olson Megard og kone Mari Aslesdtr Høgseth er vel no klarlagt. Torstein sin son Ole flytta truleg sammen med familien nordover. Eg finn ein Ole Torstensen Male som døyr 23.5 1837, 42 år gammal.Så er det Jermund. Anniken meiner han er fødd 1798. Kanskje er det feil. Han gifter seg i 1835, og er da oppgitt å vere 32 år gammal. Han døyr 24.1 1875, oppgitt alder er da 74 år. Det kan tyde på han ikkje er å finne ved FT 1801. Nokon må finlese etter fødde i Aal kring 1803. Vidare må me her nord sjå om Jermund kan vere konfirmert i Nesset eller Bud/Hustad.Inntil vidare trur eg Jermund høyrer til denne familien. Kona Mari Aslesdtr er nok den samme i alle tre kommunar. Eg har ikkje funne noko dødsfall på henne enno. Vi håper på fleire involveringar, slik at vi finn ut av dette.Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Eg fann ei Maria Aslaksdtr Male avliden 13.3 1862, oppgitt å vere 90 år gammal. Det kan ikkje vere nokon annan enn Mari Aslesdtr Høgset.Eg fann og ein Ole Torstensen 1816-1852, gift, og far oppgitt å vere Torsten Olsen. Han høyrer nok til denne familien, sjølv om vi har ein annan Ole ( jfr 5 og 11).Og så har vi vidare dette med Jermund, der vi ikkje har fødestad og tid.Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.