Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gerd H Aasen

[#40906] Frederiksen og Johnsdatter ,Gudbrandsdalen

Recommended Posts

Gjest Gerd H Aasen

Søker videre informasjon om de to følgende, OleFrederiksen Dissen og konen Rønnaug Johnsdatter, så vel som deres aner bakove. Takker for svar! Gerd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiDet var litt sparsomt med opplysninger du kom med, men kan det være denne Ole?: LenkeMvh Lars Ove

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gerd H aasen

Takk til deg Lars Ole for informasjonen jeg fikk. Ole Fredriksdatter, veldig interessant! I samme generasjon som Rønnaug Johnsdatter og Ole Frederiksen, har jeg en Frederik Johannesen Otbragd. Jeg lurer på om han kunne være i slekt med fadderen Johannes Ottbragd? Hilsen Gerd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Kunne du nærmere bestemme tid og sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gerd H aasen

Jeg har ingen datoer angående Fredriksen og Johnsdatter, men deres datter var Ragnhild Frederiksdatter,født mai 1 -1819 og døpt i Sel kirke juni 28- 1806. Det tyder vel på at familen var fra nord Sel da ? Takker for all den informasjonen jeg kan få! Hilsen fra Gerd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.