Gå til innhold
Arkivverket

[#40935] Hvorfor er snarveiene inaktive?


Gjest Einar F. Løsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar F. Løsnes

Hei! Jeg bruker kirkebøkene som er skannet inn veldig mye. I de siste par dagene har snarveiene til de fleste kirkebøkene vært inaktive. Hvorfor? Det er bare noen ganske få snarveier hist og pist som virker.Håper det vil komme i orden igjen, for dette er et kjempefint hjelpemiddel i slektsgranskingen.Med vennlig hilsen Einar F. Løsnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Har oppdaga det samme, men det snodige er at de linkene som fortsatt fungerer, er til akkurat de kirkebøkene som jeg har vært innom tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Ja, det ser ut til å ha blitt litt røre nå, de får sikkert ordnet feilen etter hvert. Men, en annen ting som jeg har notert meg er at det til tider går veldig tregt å hente opp neste side. Er datamaskinen eller breibandet for dårlig i forhold til trafikken?Men uansett, håper at de får fiksa problemet for tilgang til kirkebøker landet over på denne måten er et kjempefint tiltak!!/Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.