Gå til innhold
Arkivverket

[#40998] Berte Marie Andreasdtr. til USA 1893 - finst det spor etter henne?


Gjest Alf Strand
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf Strand

Berta Marie Andreasdtr. Hagen, f. 3/12 1869 i Solund reiste til USA 7/4 1893. Kan nokon hjelpa til med å lokalisera henne der borte? Takk.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gisle Hersvik

Og namna på dei tre farbrørne var:1. Peder Olsson, f. 1839 / til USA i 18922. Bernt Olsson, f. 1843 / til USA i ????3. Kornelius Olsson, f. 1846 / til USA i 1866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Alf Strand

Hentar denne fram att på nytt i håp om at nokon kan hjelpa til. Det var så god respons når det gjeld dei 3 farbrørne hennar, at eg har godt håp om at ho skal kunne finnast att.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

Dette var interessant :-)Eg fekk lenke til denne debatten av Gisle Hersvik (som du ser), så no sender eg deg lenke til 'min' :-)LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Tusen takk til Mariann! Eg hadde nesten gitt opp håpet! No får eg finna fram brillene og prøva lesa namn og alder frå folketeljingane. Så kan eg føra Berte Marie inn i slektsoversikta mi med mann og barn! Eg har vore inne på det før, at det ser ut som Steele County vart ein møteplass og ein mellombels bustad for mange sulingar for 100 år sidan.Vennleg helsing Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Eg frann ut noko nytt (for meg) og det var at viss du klikkar ein gong på biletet av FT så vert det mindre, men klikkar du eingong til, nede på den firkanten i høgre hjørne, så vert det større, og godt leseleg!!Men viss det er som med meg, så treng du nok briller likevel :-))Er du i slekt med Bertha Marie? Madrene og mannen hennar var i Norge for to år sidan, dei var i Sulen(såg også garden der B.M. vaks opp), men hadde ikkje kjennskap til slekta/etterkomarar av foreldra til Bertha M.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Til (8):Ser ut som at du har valgt 'Enable Automatic Image Resizing'. Det gjør at bildene automatisk tilspasser seg skjermen. Av og til praktisk, men som oftest veldig irriterende...!Dette kan du enkelt slå av ved å gå inn i Internet Explorer -menyen.1. Velg Internet Options fra Tools menyen.2. Klikk Advanced, og skroll ned til Multimedia.3. Fjern krysset ved 'Enable Automatic Image Resizing' boksen.Vel og merke om du har engelsk meny... :)Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Noko som irriterar? ikkje meg iallfall, men kanskje andre.. Eg skjønar ikkje, men så er eg ikkje heilt inne på dette datagreiene heller då. Dvs. eg er god på å finna div.info på nettet, eg kan også lasta ned bilder etc. men det du prøver å læra meg, det forstår eg meg ikkje på.Men eg kan visa innlegget ditt til min 'data-mann', så skjønar sikkert han det :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Ok. :)Poenget er at du ser ikke riktig størrelse på bildet, før du har, som du selv sier 'klikket eingong til, nede på den firkanten i høgre hjørne'.Og det skyldes noe som heter 'Automatic Image Resizing', 'Aktiver automatisk bilde justering' eller lignende på norsk.Så om du endrer den innstillingen, så vil du kunne se riktig bildestørrelse men en gang, uten å først måtte klikke på den firkanten nede til høyre.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

OK, no skjønar eg :-) Men eg ser ikkje på det som noko problem, så viss det ikkje medfører at 'ting' som eg legg ut vert eit problem(for andre), så er det ikkje noko problem :-))))) takk iallfall :-)Venleg helsing Mariann(utan problem he,he).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.