Gå til innhold
Arkivverket

[#41016] Hans Olsen fra Eidsberg i Vinger ca. 1753-1834, død i Holtet i Sør Odal.


Gjest Guro Reinhart
 Del

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

Kjenner noen til hans foreldre? Finner et par kandidater i kirkeboken, men ingen er født på Eidsberg. hans døde i Holtet 12 jan 1834.Han ble gift med Maira Eriksdatter fra Odals Verk 1781. Familien står oppført på side 285 i ny bygdebok II for Sør Odal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Rolf Jerpseth

Helt på siden,Guro, men jeg har sett du også er submitter på FamilYSearch vedr. Lars Olsen Nes på Holtet i Eidskog. Jeg strever med å finne ut av om jeg har aner tilbake til Holtet der. Så spm. er om du har data om Holtet i Eidskog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Jerpseth

I Vinger bd.II under Eidsberg øvre s.217 er det en Hans Olsen f. 1752 som sønn av Ole Nilsen g.m. Lisbet Olsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Jerpseth

I Vinger bd.II under Eidsberg øvre s.217 er det en Hans Olsen f. 1752 som sønn av Ole Nilsen g.m. Lisbet Olsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Hei Rolf. Det stemmer at Hans Olsen jeg spør om er den du nevner - og som kom til Holtet i Sør Odal. Så takk for det.Jeg har registrert noe på Holtet i Eidskog, men skjønner ikke helt hva du mener med at du sliter med å finne ut om du har aner der. Kan du ikke sende meg en e-post til guro-re@smartcall.no med litt mer detaljer, så kan jeg se om noe matcher?Hilsen Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.