Gå til innhold
Arkivverket

[#41017] Adressebok Oslo 1960-65


Gjest Thore Bakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Thore Bakk

Er det noen som har tilgang på adressebok for Oslo fra begynnelsen av 1960 - tallet ? Jeg trenger en adresse på Nanna Torp som døde ca 1966/67. Mvh Thore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Halvorsen

Hei,Om du ikke skulle få tilslag på det primære ønsket ditt om oppslag i adressebok for Oslo, kan jeg anbefale en mail til Norsk Telemuseum arve@telemuseum.no De var utrolig serviceminded ved min forespørsel om oppslag i eldre telefonkataloger. Dette forutsetter naturligvis at Nanna Torp hadde telefon på den tiden.Mvh Kjell H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thore Bakk

Hei Kjell. Heldigvis så er det mange steder adressebøkene er tilgjengelig for oppslag. Det skal nok bli en råd med å få tak i riktig adresse. Det tar bare litt lengre tid. Jeg har selv adressebøkene for Oslo for årene 1884, 1971 og 1989. Jeg håpet derfor at noen tilfeldigvis satt med riktig adressebok lett tilgjengelig.hHilsen Thore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Granum

Hei Har du prøvd Riksarkivet i Oslo. Der har de adressebøker for Oslo og jeg går ut fra at de har alle.Else

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.