Gå til innhold
Arkivverket

[#41122] Hjelp til tyde Dansk kirkebok?


Gjest Thorbjørn Hækon Thorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Hækon Thorsen

Jeg har funnet noen aner i Kirkebøker i København og har litt problemer å lese / tyde alt Det gjelder nest nederst på venstre side 12 april 1809 ekteskap mellom Chtistian Lind og Dorthea Irbeen Kan noe klare å tyde resten? Håper det er rett måte å gjøre dette på at noen klarer å åpne siden?mh Thorbjørn H.T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Hækon Thorsen

Jeg beklager men klarer ikke å få lagt inn lenke/bilde av kirkeboken har prøvd forskjellig måtet men det går vist ikke. filen er et kopi/bilde såm ikke lar det kopiere inn på dette media?Thorbjørn H.T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Har du prøvd å lagre bildet først på din egen PC og så laste det opp derfra til denne debatten? Vi må jo ha noe å gå ut fra hvis vi skal hjelpe deg med å tyde. Har du adressen til siden? IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy Paulsen

Hvilket sogn, årstall fra-til og oppslagsnummer er det? Du må lagre siden(som lagres i TIF format), hente opp i f.eks Paint og lagre på nytt i JPG format.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Hækon Thorsen

Det er fra København Trintiatis 1742-1813 oppslag 116 Jeg har forsøkt å få det kopiert inn i Tif og jpg men får det ikke til kanskje filen er for stor?Thorbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.