Gå til innhold
Arkivverket

[#41126] Ole f. 1856 Inderøen


Gjest Steffen Fridtjofsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steffen Fridtjofsen

Jeg prøver å finne min tippoldefar Ole f 1856 på Inderøen.Den info jeg har er at han ved ankomst Trondheim skiftet navn til Ole Kvam og bosatte seg i Sandgaten 31 og var farveriareider av yrke.På Inderøen finnes det flere Ole i 1865 som er ptensielle - men jeg finner ingen av de i 1875, hverken på Inderøen eller i Trondheim.Har noen noe mere informasjon eller vet hvor jeg kan finne noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steffen Fridtjofsen

Joda Torill, det var det... Når jeg leser innlegget mitt igjen ser jeg en vesentlig feil (beklager).Det jeg prøver å finne ut av er hans foreldre,eller hvor på Inderøen han kommer fra.På Inderøen i 1865-tellinga er det fire Ole født i 1856. Ingen av disse er på Inderøen i 1875-tellinga, heller ikke i Trondheim.Håper fortsatt at noen kan hjelpe meg, og at jeg denne gangen har skrevet noe forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.