Gå til innhold
Arkivverket

[#41132] svensk mann


Gjest unni markussen
 Del

Recommended Posts

Gjest unni markussen

Søker Hjalmar Larsson,født 1886,bor i Spydeberg-området i Østfold omkring 1918-1922.har 2 barn med Laurentse Kristiansen,født 1886,de er ikke gift.Hjalmar Larsson flytter ,etter sigende til sørlandet,kanskje Kristiansand,og blir gift der.Er det noen som vet noe om denne mannen ville jeg være svært takknemlig for svar.Mvh Unni Markussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest unni markussen

Hei. Nei jeg vet ikke det,men jeg har prøvd å finne han i Ft.1900 her i landet,da skal han være 14 år,kan ikke finne han der.Derfor antar jeg at han er født i Sverige,men det er bare noe jeg antar.De måtte jo tidlig ut i arbeide,men dro de virkelig så tidlig over grensen? Vil gjerne høre fra deg hvis du kanskje har en tråd man kan begynne å dra i Mvh Unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steffen Fridtjofsen

Den eneste jeg har funnet en så langt: Hjalmar LARSSON Birth: 12 JUL 1886 Alekulla Stom, Alekulla, Alvsborg, SwedenHvis du søker på plasser som familysearch.org eller genealogy.com kan du være heldig. Alternativt kan du søke på det svenske alternativet til digitalarkivet.no: www.ra.se (ikke helt det samme men du kan søke på navn o.l. der også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.