Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Steffen Fridtjofsen

[#41144] Kaspar Fridtjofsen, f. 1898 Helgeland, Lokfører på Svalbard, død på Ranheim 1966

Recommended Posts

Kaspar Fridtjofsen f. 1898 Helgeland Jobbet som lokfører på Svalbard før han kom til Ranheim, Strinda. Fikk flere barn der, men ingen vet noe mer om opphavet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Hanne, og takk for hjelpa med Ernst Karlsson! Men denne lenka til 1900-tellinga for Alstahaug skjønner jeg ikke... Finner ingen der jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marie Skålnes

Det har vore tull med lenkane her ei tid. Eg meiner det var denne lenken som låg her, før han vart endra:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpa! Det nok han der ja, bare synd at det sto slik... Finner ikke noen rundt som kan være foreldrene... 'fl' betydde vel noe slikt som 'losjerende tilhørende familien'? Hvis dette stemmer er det vel en mulighet at de han bor hos (i en alder av to år) er onkel, gml-onkel e.l?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Kambuås

Sent men godt? Lette litt i kirkebøkene under Alstahaug og fant Kaspar Jeremias f: 12/9. Døpt 23/10 sønn av ugift fisker Fridthjof Angell johansen og pige Pauline marie Olea Kristiansen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Line Osberg Eide

Lenke til dåpen som Knut fant: Lenke- Hanne Line -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Line Osberg Eide

Pauline FT1875: Lenke- Hanne Line

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker og bukker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Sund

Hei!Hvis du tar kontakt med meg skal du få det som jeg har på Fritjovs, mor Johanna Fredrikke Petersdatter sin slekt bakover.sol.sund@alstahaug.online.noHilsen Solveig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Sund

Hei Steffen!Jeg beklager at du ikke har fått svar før nå, men nå er det sendt.hilsen Solveig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.