Gå til innhold
Arkivverket

[#41159] Korga mi er tom


Gjest Rune Folkvord
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Folkvord

Hei! Jeg ser nå at 'Korga mi' er tom. Jeg har hatt endel innlegg som tidligere lå her, men nå altså er fjernet. Hva kan årsaken til dette være?I tillegg får jeg ikke lenger en automatisk melding om nye innlegg. (Siste var deb.nr.12052 30.juli kl.14.00). Her var det bare tilfeldig at jeg så dette innlegget da jeg ikke fikk melding om dette. Vennlig hilsen Rune Folkvord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Folkvord

Hei! Takk for svar. Jeg forstår imidlertid ikke hvordan epost-adressen kan være feil?Jeg har haket av for 'ta vare på navn', så dette forstår jeg ikke.Kan jeg gjøre noe for å komme tilbake til 'normalen' igjen slik at jeg heretter får melding om eventuelle nye innlegg? Mvh. Rune Folkvord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Tema du har skrive med feil epostadresse vil du aldri få melding om. For å koma i rute att må du bruka Logg av-knappen og så Logg på, eller du må sjå på epostadressa du får opp automatisk neste gong du lagar eit tema eller eit innlegg og retta denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.