Gå til innhold
Arkivverket

[#41175] Kan man få Digitalarkivet i en riksmålsversjon?


Gjest Håvard Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Nei. Om du tenkjer på sjølve programmet er det mitt og sidan eg finn det naturleg å bruka nynorsk, er også tekstinga på nynorsk. Når det gjeld variabelnamn har me også standardisert dei. Sidan programtekstar er på nynorsk fann me det naturleg å la også dei vera på nynorsk.Du har sikkert lagt merke til at du kan få det heile på engelsk. Teknisk sett kunne me ha laga også ein bokmålsversjon (riksmål er vel lite aktuelt). Men dette oppfattar me som bortkasta arbeid, sidan det ikkje fører til at me på den måten ville nå brukarar som ikkje forstår dei tekstane me no har. det vil også gjera kommunikasjon vanskelegare t.d. når folk treng hjelp. Når ein viser til kvar folk skal trykkje vil ein då også måtta ta omsyn til kva målform brukaren nyttar.Kjeldene er sjølvsagt i orginalmålforma.Det er lite føremålstenleg å starta ei ny debatt om dette emnet. Det har vore ein lengre diskusjon om dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Olsen

Takk for innlegget, Geir. Men jeg forstår ikke hvorfor du måtte skrive det.Har jeg kritisert nynorskbruken? Du får det til å virke som jeg har det og setter meg i et ubehagelig dårlig lys.Jeg spurte bare om man kunne få Digitalarkivet i en riksmålsversjon, og synes det var realt å spørre om siden man får den i en engelskversjon.Hold deg til temaet, Geir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Biberg Kristensen

Siden de aller fleste innbyggere i Norge må antas å kunne forstå 'begge målføre', synes jeg det er uheldig å forlange at ethvert norsk nettsted skal finnes i både bokmåls- og nynorskversjon. Det er et uhorvelig antall nettsteder som bare finnes i bokmålsversjon. Dersom Digitalarkivet skulle etterkomme slike ønsker som det Håvard Olsen kommer med her, ville det være like naturlig å kreve nynorskversjon av alle nettsteder som bruker bokmål. Det ville selvsagt i sin tur måtte ta ressurser bort fra andre og langt viktigere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Rett skal vera rett; Håvard Olsen har ikkje på nokon måte uttrykt ønskje om noko anna målform enn nynorske, han har på ein grei og sakleg måte spurt om det er mogleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Rett skal vel kanskje også være rett når jeg uttrykker min tilfredshet med dagens løsning, uten at jeg med et ord har kritisert noen som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Olsen

Spørsmålet er om innlegget ditt var relevant i forhold til temaet som jeg opprettet.Ladningen og formuleringen i innlegg 4 veier negativt i forhold til meg. Mener hvertfall jeg.Hva med å opprette en ny tråd, der du 'utrykker din tilfredshet'?Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Håvard har heilt rett. Så vidt eg kan sjå er me alle samde og vel forlikte. Eg trur kanskje både Geir og eg misforstod Håvard sitt første innlegg; la ei meining i det som han sjølv ikkje hadde: Eit krav om at DA skulle koma på riksmål, evt. bokmål. Dermed gjekk eg ut og forsvarte vår politikk, og Geir gav oss støtte. Men det var i utgangspunktet heilt unødvendig, sidan spørsmål var heilt konkret om det fanst ein annan versjon og der svaret kunne ha vore så enkelt som nei.Til Geir: Eg er svært glad for alle støtte, først og fremst til politikken om at me berre skal ha ei norsk målform i DA. Det gjer livet mykje enklare for meg. Så ekstra glad for at det er den målforma eg kjenner meg mest heime i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Håvard sitt første innlegg spør om det er mulig å få Digitalarkivet i en riksmålsversjon. Hvorfor skulle man stille et slikt spørsmål uten å ville ønske å få det? (Jeg har hele tiden antatt at han mener riksmål i tillegg til Nynorsk, ikke å erstatte nynorsk.)At jeg da implisitt utrykker min mening om dette behovet kan vel neppe sies å ligge utenfor temaet.At jeg uttrykker en mening om behovet klarer jeg heller ikke å se er noen kritikk av at Håvard ønsker det, det har han full rett til.Jeg har på ingen måte antydet at Håvard har kritisert nynorskbruken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Som lesar finn eg ikkje eit kritisk ord i det Geir skriv, men eg ser at Geir blir kritisert (i innlegg 5 og innlegg 12).Og det bør du rekne med, Geir, at når du ikkje greier setje tann for tunge og hiv det med i ein debatt med språk som tema, får du kjeft. Eg var freista til å bruke hardare ord enn du gjorde, eg lot heldigvis vere, eg hadde gått i fella: For Håvard er kanskje heilt einig med oss, DA er bra slik det er, han lurte berre på om det fanns ein riksmålversjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Olsen

Geir: Jeg har aldri sagt at du har sagt at jeg har kritisert nynorsken.Jeg har stilt spørsmål om jeg har det. Og jeg har sagt at jeg synes ved innlegg 4 at det virker som jeg har det. Og det får være min sak!Det er mulig du ikke har ment det ved innlegg 4, men jeg mener at formuleringen din bærer i retning av at du går i forsvar mot meg. Følgelig virker det som om jeg har angrepet digitalarkivet. Hvilket jeg aldri har gjort.Jeg lurte kun på om en slik versjon fantes. Men jeg vil spørre deg atter en gang, Geir: Hvorfor skrev du innlegg 4? Det virket på meg som om du hadde andre motiver enn å uttrykke din tilfredshet.Spørsmålet ditt hadde ingenting med temaet å gjøre. Og jeg siterer ordensregel 2: 'Det skal berre vera ein diskusjon per tema. Dersom nokon av debattantane ynskjer å å gripa fatt i eitt av elementa for å diskutera dette vidare, og dermed går på sida av temaet, skal vedkomande oppretta eit nytt tema. Han eller ho kan, om ynskjeleg, opplysa om at ein diskusjon om dette sidetemaet er starta i ein anna debatt (bruk temanr.)'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Olsen

Når jeg skrev 'spørsmålet ditt' i forrige innlegg, så mente jeg selvsagt innlegget ditt.Knut: Jeg finner intet kritisk i innlegg 12. Det er bare en oppklaring av en mulig misforståelse mellom alle parter(inkl. meg selv).Derimot roses Geir i innlegg 12 for at han har gitt Dig.ark. støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Olsen

Jeg håper av dig.ark. brukere ønsker å oppnå felles forståelse og respekt mellom ALLE typer interesser som hersker blant folk her inne.Og at interessekonflikter/debatter kan løses med et modent og konstruktivt språk og ikke med 'harde' ord som Knut nevner i innlegg 14.med vennlig hilsenHåvard Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Takk for hjelpa i innlegg 16, eg telte feil, og skal ikkje gjere noko forsøk på å telje på nytt.Når eg etter det første innlegget i denne debatten var FREISTA til å nytte hardare ord - men likevel IKKJE gjorde det - kan det ha samanheng med at eg deler det håp Håvard har i innlegg 17.No i sommarvarmen kan ein usakleg debatt vere avvekslande og underhaldande for dei som deltek - men neppe for så mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Olsen

Da er vi enige, Knut. Og jeg håper jeg ikke har fornærmet noen. Hvis jeg har det, så beklager jeg dette.Anser, for min del, denne debatten for avsluttet.Med vennlig hilsenHåvard Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.