Gå til innhold
Arkivverket

[#41211] Hvorfor kommer sideoverskriften opp dobbelt på skanna kirkebøker?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Jeg undres på om det bare er min maskin som er grunnen til at overskriften på siden kommer opp med dobbelt overskrift (søkeside) eller om det er andre årsaker?Prøver å legge link til siden det gjelder LenkeMed vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Joda, Vigdis Rian, jeg er klar over at der kan være problemer med trteghet på dagtid, men det er ikke tregheten jeg tenker på. Men når overskriftene kommer dobbelt opp? Jeg forsøkte å komme videre ved å trykke på neste i den øverste og da gikk den videre, men så ved neste kommer de dobbelt opp igjen.Takk i alle fall for resspns!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hei Birger.Problemet du nevner har klar sammenheng med kapasitetsproblemene man opplever for tiden.Se lenken og innlegg nr. 14 og utover.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk skal du ha, Rune!Jeg ser at det ikke er bare meg som opplever det. Ja, da var det bra at det ikke var min maskin som lagde problemer.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.