Gå til innhold
Arkivverket

[#41212] Marthe Andrea Abrahamsdtr., f. 1830 i Sannidal, Telemark


Gjest Tone Tjensvold Barstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Marthe Andrea Abrahamsdtr. f. 12/3-1830 på Sæteren i Sannidal ble 26/12-1851 gift med Ole Knutsen i Sannidal Kirke. Ole Knutsen var født 24.11.1828 på Strømme i Drangedal.Marthe Andrea og Ole Knutsen bodde i Kragerø.Ole Knutsen døde 21. januar 1887 på Thomesheia, Kragerø og etterlater seg enken Marthe Andrea Knutsen og voksne barn.Jeg kan ikke finne Marthe Andrea Knutsen i Kragerø etter hennes ektefelles død i 1887.Hvor flyttet hun? Når og hvor døde hun?Kan noen hjelpe?Takknemlig for all hjelp jeg kan få!mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Hei!Det er ikke noen av de personene i 'lenkene' (2).Jeg har lett gjennom døde i Kragerø fram til 1900 og heller ikke funnet henne der. Det kan jo være at hun har bodd hos sine barn og at jeg ikke har funnet henne.Barna er:Knut Andreas f. 1854 i Sannidal gift 1881 i Bamble kirke med Marie Olette Andersdtr. Knut Andreas døde i USA.Anton Martinus f. 1857 i KragerøOle C. f. 1862 KragerøIngeborg Olette f. 1869 KragerøKaren Elise f. 1852 Kragerø gift 1884 i Kragerø med Viktor Nilsen Donfelt. Bodde en tid på Rjukan men pr. 1900 bor familien i Smedbugten v/Kragerø.Taran Andrea f. 1860 i Kragerø gift 1885 i Larvik med Martin Nikolai Kristiansen. De bodde i Larvik.Takknemlig for all hjelp jeg kan få!mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Tone Tjensvold Barstad

Hei,jeg bringer dette innlegget opp igjen da jeg enda ikke har funnet hennes død. Marthe Andrea Abrahamsdtr. f. 12/3-1830 på Sæteren i Sannidal ble 26/12-1851 gift med Ole Knutsen i Sannidal Kirke. Ole Knutsen var født 24.11.1828 på Strømme i Drangedal.Når og hvor døde hun?Takknemlig for hjelp!Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.