Gå til innhold
Arkivverket

[#41218] Haakon Lind,f.i Oslo,etter 1900,bokset i lettvekt 1928-1930


Gjest Helmin Kvennodd
 Del

Recommended Posts

Gjest Helmin Kvennodd

Hei. er det noen som har hørt om denne karen,jeg mener at hans foreldre heter Johan Emil Lind og Karoline Kornelia Carstensdatter. Jeg finner familien iBredgt. i 1900,har lett i fødte for Grønland,uten å finne ham. alle svar er gode svar. mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Han var innehaver av fortjenestemedaljen til NBF og medlem av Sportsklubben 09. Kanskje du kan få svar ved en henvendelse dit? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helmin kvennodd

Takk for svar.Har vært inne å sett på dette før, Cartsen. Jeg skal ta kontakt med 1909 klubben.Hadde håpet å finne hans fødselsår, men kan ikke finne ham døpt i Grønland kirkebok, der alle hans 'søsken' er døpt.Vet ikke om han var medlem av Arbeidernes Idrettsforbund.Mvh helmin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helmin kvennodd

Hei. Jeg leita litt å fant at denne karen sannsynligvis var med i sommer OL i 1928,Amsterdam. mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.