Gå til innhold
Arkivverket

[#41221] Jon Ragnvaldsen Smør, f. ca. 1180


Gjest Thor Atle Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Alv Edvardsen

Takk til 75). -- Da er mitt notat om evt. forbindelse til Tronstad strøket. - Det er jo allikevel ikke av betydelse for meg, da jeg skal videre på Benedikt Nicolasson. -- Resten er jo ikke så viktig for meg selv. --Kanskje et siste spørsmål; Er det noen nye opplysninger omkring Svale Jonsons u.e. datter Inga, angivelig g.m. en Sigurd ? -- De skulle angivelig bl.a ha en dr., Kristine, g.m. Anders til Vatne og Valvatne. -- M.v.h. Alv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johs H Hammer

Alv (76), Odd Handegård har gitt ut en DVD kalt Vår felles slektshistorie, primært for Vestlandsslekter. Her er det et kapittel om Smør/Benekstok/Kruckow. Jeg har stor glede av denne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Tislevoll

Hei John H Hammer,Takk for svar, som besvarer det meste av det jeg har lurt på. Har noen linjer som går til den u.e. datteren Inga og videre derfra, derfor var dette interessant. Hadde vel vært interessant ellers også tror jeg. Hei Alv Edvardsen, når det gjeld Inga, vet jeg kun som deg at hun skal være sikker og og nevnt gift med Sigurd og har dtr. Kristine osv.V.h. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.