Gå til innhold
Arkivverket

[#41300] hjelp til å tyde kirkebok


Gjest Marita Nilssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Marita Nilssen

Jente nr 11 Signe Kristine f 2/2/1905. Jeg klarer ikke å tyde etternavnet til faren og fornavnet til mora. Lenkeom linken ikke virker Kb Nordreisa/ Skjervøy 1895-1911 s 67hilsen Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kolbjørn Næss

HeiFor meg ser det ut som at foreldrenes navn er: Isak Fredrik Kristiansen og Clausine Wilhelmine Olausen.Kolbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita Nilssen

Hei KolbjørnDet stemmer nok med mora. Har sjekket på konf og fant da Klausine Wilhelmine Olausdtr f 3/12/1882. (Foreldre Olaus Andersen og Brita Sofie Abrahamsdtr)Skal sjekke om der er noen Isak Fredrid Kristiansen senere i dag.La også merke nå merke til at etter navnan på fadrene står det en anmerkning om 2 leirmål, men jeg klarer ikke tyde om det er fars eller mors leiermål det er snakk om. Kan noen hjelpe dær?mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Står det ikke både faderen og moderen foran klammen? Det er kanskje begges andre leiemål.- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.