Gå til innhold
Arkivverket

[#41340] Christoffer Feyling f. 1798


Gjest Tone Tjensvold Barstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Christoffer Feyling ble født 1798 i Egersund. Han ble gift med Britte Johannesdtr. f. 1804 på Nygård, Hosanger, HO. Britte dør i Bergen 20 sep 1857.To av deres barn er født i Egersund og 2 barn i Salhus, HO.Kan ikke finne hvor og når Christoffer døde.Kan noen hjelpe meg? Takknemlig for all hjelp jeg kan få.mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Hei!Ja, dette er datteren Trine f. 1840 i Egersund døde 1929 i Bergen.Broren, Johan Reinert f. 18.09.1843 i Egersund emigrerte til USA.Søsteren Kristine ble født i 1834 på Salhus. Henne har jeg ikke når døde men hun ble gift med Mons Hansen Erdahl.Broren Johan Ludvig Christoffer Feyling f. 22.07.1845 på Salhus har jeg heller ikke når og hvor døde. Men han ble gift med Birgitte Katrine Monsen.Men hvor og når døde faren til disse 4 barna, Christoffer Feyling f. 1798?mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Tjenvold Barstad

Takker så mye,men tilbake til faren, Christoffer Feyling, f. 1798 i Egersund.Når og hvor døde Christoffer Feyling?Er meget interessert i å finne hans dødsår, da jeg skal oppdatere et stamtre og jeg mangler når han døde.Håper noen kan hjelpe meg?mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.