Gå til innhold
Arkivverket

[#41343] Karl Ananiassen fodt 1893


Gjest Sverre Knutsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sverre Knutsen

Jeg leter etter en styrmann Karl Ananiassen f.1893, bosted Bergen som etter sigende skal ha omkommet paa sjoen. Problemet er at jeg ikke finner noen fodt dette aaret fra Bergen, eller omkommet paa sjoen under 1.verdenskrig, som opplyst. Han skal ha faatt ett barn med Marie Olsen f. 1896 bosted Bergen som jeg heller ikke jeg finner. De var ikke gifte. Jeg finner ei dame i Oslo, men ikke Bergen. Hva boer jeg gjore for aa komme videre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg fann han i krk. boka for Manger/Sæbø, det står at han døydde av tæring.Eg har fleire liknande historiar i min familie, der eg har funne rett dødsårsak ved oppslag i krk.boka. Men det treng ikkje vera rett mann for det..Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ved landssøk etter f. 1896 + - to år, førenamn børjar på Mar.. etternamn børjar på Ol.. finn eg 10 stk. i Bergen, og det er faktisk også ei i Manger, som heiter Marie Olsdtr.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.