Gå til innhold
Arkivverket

[#41389] 2 ukjente gutter


Gjest MayBritt widén
 Del

Recommended Posts

Gjest Tom Harald Dahl

Hei! Dette er som å lete etter ei nål i høystakken. Det er lurt å beskrive mer, som f.eks. hvor du tror bildet ble tatt, hvem evt er fotograf? tidsrom? På den måten vil du kanskje få flere svar. Bare et tips altså. mvh Tom Harald Dahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Det er ve nærliggende å tro at du mener de er i slekt med deg eller noen du 'arbeider' for??I såfall er andre i slekta kanskje der du bør begynne; om du ikke alllerede har gjort det.(Dette bildet føyer seg inn i rekken av mange andre 'verdiløse'; et påminnelse om at vi bør passe på å få identifisering av bilder mens noen enda kan gjøre det!)Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayBritt Widén

Hei Takk for svarene jeg har fått men desverre så vet ikke jeg hvor bildene er blitt tatt men etersom dåpsbildet er tatt i Brönnöy så undrer jeg på om det kan väre på Helgelandkysten eller oppover i landet? Det er bare en tanke jeg har.Jeg tror ikke vi er i slekt og jeg arbeider ikke for noen men det hadde värt artig og finne ut hvem dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Det er kanskje lettare å finne ut kor bildet er tatt enn kven som er fotografert. Huset i bakgrunnen ser ut til å vere eit typisk nordlandshus, og terrenget i bakgrunnen kan gjerne vere frå Helgeland, uten at eg greier å peike ut staden. Men om du får nokon som er kjend i Brønnøy/Sømna til å kikke på biletet, kjenner dei kanskje att staden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Du kan sende mail til lokalavisa for Brønnøyområdet: desk@ba-avis.noDe kan kanskje publiserer bildene, og spørre om leserene vet hvor det er hen.Jeg er ikke nok kjent her, men det kan være ved Mofjellet.- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Du henviser til et dåpsbilde? Når er det tatt, hvem ble døpt? Har du publisert det her på DA? Lenke? Ble dette bildet funnet sammen med dåpsbildet? Hvordan kom du over det? På hytta på Helgeland, sammen med bilder etter en bestemor som bodde i Brønnøy? Du gir så lite informasjon at ethvert tips fra oss bare blir gjetting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayBritt Widén

Hei Bilde kallet barndåp har nummer 41390. Bildene blev funnet i en kartong som har stått urört i mange år.Det kan väre noen som min mor kjende men hun har värt död i 8 år.Når jeg fant dåpsbildet så var det tatt i Brönnöy derfor antar jeg at de 2 andre(41387) hör til noen plass nordover i landet.Eksempelvis Helgelandskysten eller nordover.Desverre så fins der ingen å spörre men jeg håper at noen kan finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest MayBritt Widén

Kan dette bilde kommet fra Lilleheil? Det er eventuellt et tips jeg har fått. Fins det noen som kjenner igjen seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest MayBritt Widén

Hei igjen. Har fått ett tips om at de kan väre tatt på Holm. Fins det noen som er kjent der som kan studere bilde med omgivningen.Takk på forhand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.