Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Frode Johansen

[#41537] Oppslag i Bygdebok for Hjelmeland i Rogaland

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Kan noen hjelpe med et oppslag for meg i bygdebok for Hjelmeland i Rogaland,så slipper jeg å fjernlåne boken.Det gjelder denne familien: Lenke Det gjelder kona Kari Olsdatter (enke) og hennes opphav samt opphavet til hennes avdøde mann.Deres sønn het Orm Olson f 1833 , d 1890 på Tøtlandsvik .Jeg er alstå ute etter opplysninger om hans foreldre,når de ble viet og hvem som var deres foreldre.(Hjelmeland bind II , s 16) mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tove Tjøstheim Eek

Kari Olsdatter f 1808 Viga , Hjelmeland d 1875 hennes foreldre , Ola Øysteinson f 1775 på Viga , død 1842 på Vormelandsvik og Karen Jensdatter f 1777 på Aukland d 1862 på Vormelandsvik. De ble gift 1804 . Kari ble gift i 1825 med Ola Ormson f 1794 på Vormeland og han døde 1858 . Hans foreldre Orm Sveinson f ca 1747 på Hauskje d 1836 i Tøtlansdvik , gift 1780 med Brita Pedersdatter f ca 1754 på Vormeland d 1826 . Opplysninger kun hentet fra bygdeboka .Tove

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Mange takk for hjelpen! mvh Jan Frode Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.