Gå til innhold
Arkivverket

[#41580] Tobine Olsdotter Ersdal frå Bakke/Gyland i Vest-Agder, f. 1873 - opphav/lagnad?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FamilySearch syner at Tobine Olsdotter Ersdal vart døypt i Gyland, Vest-Agder 9.3.1873. Foreldri hennar var gardbrukar Ole Olson på Ersdal i Bakke og kona Sara Thonette Thoresdotter som ifølgje FamilySearch vart vigde i Bakke 30.6.1858.Tobine gifte seg kring 1898 med Peder Jacobson Myre, fødd i Tolga, Hedmark 1869. Dei fekk tre born:* Oskar, fødd Nes, Flekkefjord 1898* Johan, fødd Bakke 2.3.1900* Ingvard, fødd ?? kring 1902So døydde Tobine kring 1902/1903, og i 1904 flytte Peder til Sogn!Det finst ei skanna kyrkjebok frå Bakke på Digitalarkivet, men eg har ikkje vore i stand til å få opp bileti, so eg har ikkje kunna stadfesta desse opplysningane...Er det nokon med lokal kunnskap i denne delen av Vest-Agder som eventuelt med hjelp av bygdebøker kan hjelpa meg finna svar på eitt eller fleire av desse spørsmåli:* Nøyaktig dato og stad for fødsli til Tobine Olsdotter?* Frå kva gard i Bakke hadde Ole Olson Ersdal opphavet sitt?* Frå kva gard i Bakke hadde Sara Thonette Thoresdotter opphavet sitt?* Dato og stad for vigsli til Tobine Olsdotter og Peder Jacobson Myre?* Dato og stad for dødsfallet til Tobine Olsdotter?* Dato og stad for fødsli til Oskar?* Dato og stad for fødsli til Ingvard?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kom etter mye om og men inn på de digitaliserte kirkebøkene for Bakke.Ingvald Severin ble f. 16.05.1902 på Osland og etter hva jeg kan forstå hjemmedøpt 13.06. Dåpen ble bekreftet i kirken 21.09.1902. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Tobine Olsdtr. døde 17.06 og ble gravlagt 24.06.1902. Jeg mener det står Osdal og ikke Osland som jeg kom i skade for å skrive i forrige innlegg. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan H. Trelsgård

Bind 2 av Bakke bygdebok av Lars Ramsli forteller følgende om denne familien: Tobine Olsdatter f. 20.02 1873 på vestre Ersdal i Bakke. Datter av Sara Tonette Toresdatter Modal (Bakke) og Ole Olsen vestre Ersdal.Vielsesdatoen er ikke nevnt, men det nevnes at Peder Jakobsen var jernbanearbeider og at familien først bodde på Regevik i Nes sogn (Flekkefjord). Senere flyttet de til Ersdal der de bodde hos Tobines far og bror (begge ved navn Ole Olsen). Tobine døde på (vestre) Ersdal 17.06 1902. Barna var:1) Oskar, f. 08.04 1898 på Regevik i Nes, d. 20.05 1969. Gift 1929 m. Tonette Torkelsen fra Klungland i Gyland sogn. Bosatt på vestre Ersdal.2) Johan, f. 02.03 1900 på vestre Ersdal, d. 09.02 1972. Var i USA årene 1922-1963.3) Ingvald Severin, f. 16.05 1902, d. 16.08 1964. Gift m. Dorthea Netland fra Gyland sogn. Bosatt på Prestmoen i Bakke sogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune og Jan for kjempeflotte opplysningar! Eg er helt overvelda. Alle spørsmåli mine har fått svar!Eg er òg interessert i detaljopplysningar om ektemakane til dei to sønene Oskar og Ingvald Severin (eg reknar med Johan var ugift...) og eventuelt kontakt med etterkomarar. Står det meir om dette i bygdeboki frå Bakke?Opplysningar kan eventuelt sendast til meg direkte på: lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan H. Trelsgård

Lars, jeg skal sende deg en epost i morgen.I kirkeboken fra 1902 står det forøvrig Ersdal både i dåps- og begravelsesinnførselen, ikke Osdal/Osland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan og Sigbjørn for direkte meldingar om denne huslyden. Eg har i kveld vore i kontakt med eitt av barneborni på Ersdal i Bakke (Flekkefjord) og fekk ein del opplysningar. Eg vil halda fram i morgon eller seinare!So dette problemet ser òg ut til å ha fått ei svært tilfredsstillande løysing!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.