Gå til innhold
Arkivverket

[#41588] Anne Johnsdt Lynum, Skogn, Frosta, Nord Trøndelag


Gjest Werner Grønås
 Del

Recommended Posts

Gjest Werner Grønås

Har noen opplysninger om Lynum garden og hvor denne evt. er.I følge kyrkjebok frå Frosta vart Anne Johnsdtr. f. 1808 gift med Andreas Thommasson Åsholmen 11.06.1832. Ho var då busett på Breivik (?)og det blir opplyst at ho var frå Skogn. Faren er oppgitt som Joh. Arnt Lynum. Lenke Har noen opplysninger om faren og evt. mora til Anne Johnsdtr. og evt. videre bakover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Even Veie

Hei! Eg bur ikkje så langt frå Lynum gårdene. Det er to gårder, Lynum søndre,g.nr 70 og Lynum nordre, g.nr 69. Dessuten er det fleire bruk som er utskildt fra desse. Det er skreve mykje om desse gårdane og deres historie, kikka litt på det, men fann ikkje Joh. Arnt Lynum i farten, kan sjå på folketellinga i 1801... Hilsen BEV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Kåre Løveng

Når Ane Jonsdtr. Lynum ble konfirmert i 1825 blir det opplyst at ho er født den 6.11.1808.I 1808 finnes ei Ane f.6.11. som blir døpt i Alstadhaug kirke. Ho er datter til Jon Arntsen Høyslovald og Lisbet Olsdtr.Denne familie er nevnt i Skogn Historie bind X del 1 s.298. Har litte opplysninger om Jon Arntsens aner , men klokka har pasert sengetid for lenge siden så eg får komme tilbake seinere med det.Jan Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Even Veie

Hei igjen! Ser du fekk svar av Jan Kåre , og det bruker å hjelpe! Sidan det ikkje er sengetid for meg, kan eg sitere det som står i S.H.Bind X-1:Jon Arntsen og Lisbeth Olsdtr.John Arntsen fikk i 1807 festebrev på Husbakken fra Schultz. John Arntsen var sønn av Arnt Eriksen og Else Johnsdtr., eiere og brukere av gnr.129 Myren.John Arntsen Myren f.1774, gift 17-6-1803 med Else Olsdtr. Stormovald.Forlovere for dem var :Søren Berthelsen Stormoen og Lars Ulve, SH-VIII s.217.Barn: 1. Ane f. 6-11-1808 2. Maren Dorthea f. 25-5-1811 3. Arnt f. 1812(Det står viare nevnt at 'På Husbakken bodde også dragon Peder Tronsen Høyslovald, g 20-2-1812 m. Sigrid Svensdtr. Barn: Svend f. 9-8-1812'.)For Myra under Langås-Markabygda, folketelling 1801 finn vi her Jon Arntsen og foreldra: Arnt Eriksen 64 år, hans kone Else Jonsdtr. 58 år. Desse barna var i heimen: Ole Arntsen 30 år Jon Arntsen 28 år Anna Arntsdtr 26 år.Reknar med at Jan Kåre har fleire opplysningar å kome med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Werner Grønås

Takk for fantastisk hjelp.Er litt forvirra i fht. etternamn og gardsnamn som dei ulike personane nyttar i ulike situasjonar.Ved konfirmasjonen blir Ane Jonsdtr. kobla til garden Lynum, mens faren nyttar gardsnavnet Høyslovald. Korleis heng dette saman?I Bjørn sitt innlegg går det fram at John fekk festekontrakt på Husbakken. Er Husbakken ein husmannsplass under Høyslovald?Kona til John Arntson blir kalla både Else og Lisbet Olsdt. Prøver å finne ut noko om Stormovald, har kun funne ut at det kanskje er ein kolbling mellom Stormovald og garden Mo Store der forlovaren Søren Berthelsen bur i FT1801. Er Stormovald ein husmannsplass under garden Mo Store, og kor finn eg denne i FT1801. Har nokon informasjon om Else sine foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Even Veie

Hei igjen! Eg ser også-når du påpeker det -at på s. 298 i S.H.X-I må det vere ein feil i navnbruket i det stykket eg refererer.Feilen ligg i denne setningen: John Arntsen Myren f.1774, gift 17-6-1803 med Else Olsdtr. Stormovald.Det skal stå Lisbeth Olsdtr og IKKJE Else. Hilsen Bjørn Even

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Kåre Løveng

Her kommer litte meire om anene til Ane Johnsdtr.Navnet til Anes mor er skrevet forskjellig, når ho blir døpt står det Elisabet(døpt 4 søndag etter Trinit.1778).I folketellinga 1801 brukes Lise,det samme til de andre barna. Det er berre til Ane at navnet skrives for Lisbet.Foreldrene til Lise (Elisabet,Lisbet)Olsdtr. er Ole Pedersen Langåsvollan i Markabygda og Ane Pedersdtr. (gift 21.5.1778) Dei hadde og ei datter Marit f.23.3.1790 (9 år i 1801 er feil) Ole Pedersen omkom 30.8.1790-40 år gammel. Han ble klemt ihjel under eit høylass. Ane Pedersdtr. ble gift 2.gang 17.9.1795 med Erik Arntsen Vedul fra Åsen.Ole Pedersen var sønn til Peder Olsen Skaaraas f.1721 D.18.3.1805 på Levanger og Elisabeth Hansdtr. f.1722 D. i Desember 1784 på Levanger.Foreldrene til Jon Arntsen Høyslovald er Arnt Eriksen Myren f.1737 og Else Johnsdtr.f.1743 Dei er nevnt på gården Tunset i Markabygda 1763-1767. I 1784 er dei på Fraubakken også det i Markabygda.Arnt Eriksen var sønn til Erik Olsen Stormo D.1746 og Anne Arntsdtr. f.1717 D. 1764.(Anne Arntsdtr. gift 2.11.1747 med Lars Pedersen Sundlo, han overtok bøkselen av Stormo 9.8.1749)Du var litte forvirra når det står 'vald' etter eit gårdsnavn, betyr det at dei bodde på ein plass/husmannsplass under den gården. Ein kan og seia det slik at gård/plassnavn var bostedsadressa deres.Jan Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.