Gå til innhold
Arkivverket

[#41622] etterkommere av Anders Svendsen f.06.01.1855 på Högakas i Järbo,bosatt Idd


Gjest Brit Svendsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Brit Svendsen

Familien Svensson utflytted fra Järbo.Min oldefar flyttet til Bamble i Telemark.En bror bodde i Idd i Østfold,altså Anders.De andre søskene,Magnus,Augusta,Johannes,Laura,Sofia og deres mor Maja Stina Andreasdotter emigrerte til Valley City i N. Dakota. Vi har hatt kontakt med etterkommere av emigrantene og også besøk.Vi har hørt om noen som har spurt om Högakas,av en nabo.Flere i vår fam.skal dit 9,10 sept. Det hadde vært fint å treffe noen i deres fam.også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg skjønner ikke helt hva du søker. Du skriver etterkommere av Anders Svendsen som skulle ha bosatt seg i Idd, men senere skriver du at dine slektninger ville besøke Högakas i Sverige. Er det familen i Sverige du er etter er det vel best å legge inn en etterlysning i Sverige? Eller har jeg misforstått?Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brit Svendsen

Det er etterkommere av Anders Svendsen vi prøver å finne.Han jobbet ved jernbanestasjonen i Idd.(fra folketelling 1900).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brit Svendsen

Jeg er nybegynner her,og vet ikke helt hvordan jeg skal legge inn fra f.eks. folketelling. Jeg har nr.4065,på Anders Svendsen f.1855,Banevogter står det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.